Gammel tråd dukker op igen
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 20-08-03 15:23

I dag har jeg oplevet at én gammel tråd kommer ind igen. Det er næsten
to mdr. siden, at den var aktuel (om kvittering på en Pismo).

Hvordan kan det være? Er nysgerrig, og jeg har vist ikke selv pillet ved
noget i Suppen (?)

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 20-08-03 15:47

Mich. Ottosen <MichspostIKKE@puttekasse.dk> wrote:

> [...]
> to mdr. siden, at den var aktuel (om kvittering på en Pismo).
>
> Hvordan kan det være? Er nysgerrig, og jeg har vist ikke selv pillet ved

Det er fordi nogen har skrevet i tråden.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-08-03 21:30

> Det er fordi nogen har skrevet i tråden.

Det kan også ske, hvis der har været bøvl med news-serveren, og de
f.eks. har måttet indlæse en ældre back-up. Men så er det som regel
flere tråde, der dukker op igen.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 20-08-03 22:07

> Det kan også ske, hvis der har været bøvl med news-serveren, og de
> f.eks. har måttet indlæse en ældre back-up. Men så er det som regel
> flere tråde, der dukker op igen.

Sikkert bøvl med (news)serveren. Jeg bruger dtext.news.tele.dk ...
Nåååååh, der er nu vist ikke andre ældre tråde, svjuks

TDC har vist haft nogle problemer et eller andet sted i denne uge.
Min(e) mobil(er) var koblet ud i begyndelsen af ugen i et par
eftermiddagstime. Mistede et meget vigtigt opkald, der var tidsafhængigt
(mistede en indtægt i samme anledning). Det er surt.

Endnu mere tragikomiks var det, at jeg i samme periode (fra en
fastnettelefon) ikke kunne komme i kontakt med TDC-mobil - den afbrød
med en af de der metalliske medd.: "Der er opstået et teknisk problem,
vi bliver nødt til at afbryde ....bla-bla-venlig frase" (frit efter
hukommelsen). Tisk, tisk, et telefonselskab, som man ikke kan ringe op ?
Det er da lidt grotesk

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 21-08-03 23:16

Mich. Ottosen <MichspostIKKE@puttekasse.dk> wrote:

> Sikkert bøvl med (news)serveren. Jeg bruger dtext.news.tele.dk ...
> Nåååååh, der er nu vist ikke andre ældre tråde, svjuks

Nej, nej, tråden var bare krydspostet til en anden gruppe, som jeg lige
'genoplivede'

Så nu har jeg lært det osse: Brug øjnene, Mich. !

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 20-08-03 22:07

> Det er fordi nogen har skrevet i tråden.

Se, det tænkte (1) jeg jo også selv, men der er ikke nogen nye
meddelelser. Hvorfor skulle så også _hele_ tråden dukke op?

(1) Hvis nogen betragter dette begreb som pral, så må de selv om det

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen