Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Gode råd om Kamera køb ønskes
Fra : Zed

Dato : 05-04-01 17:25

Jeg skal til at købe et spejlrefleks kamera (nyt) og ville lige høre om der
er nogen der har nogle erfaringer på området. Jeg har ikke selv den store
viden om de forskellige mærker og modeller - så jeg ved ikke rigtigt hvad
jeg skal gå efter. Jeg regner med at bruge ca. 3000,-
Denne pris skal være incl. linse som jeg regner med skal være noget i stil
med en 28-80 mm.

På forhånd tak.

Simon Stenfeldt

Fra : Langgaard

Dato : 05-04-01 21:38

Hej

Glem ikke at se efter hvad batterierne koster, der er stor forskel på prisen
på 4 penligth, frem for et 2CR5 til over 100,-.

Kamera med blitz og motor indbygget kan hurtigt tømme et 2CR5 !!!

--
Venlig hilsen

Leif Langgaard

mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

Fra : "Hans Chr. Sørensen"

Dato : 20-04-01 11:40

Jeg kan anbefale dig et Canon EOS 300, som jeg selv har anskaffet mig. Jeg er meget tilfreds med det. Der er både mulighed for de såkaldte PIC indstillinger ( portræt, landskab o.s.v.), samt fuld manuel kontrol af alle indstillinger.

Se godt efter når du skal handle for der er meget stor prisforskel for nøjagtigt det samme kamera. Det billigste jeg har set er lige under 3000 kr. det højeste er 4600 kr.

Med venlig hilsen
Hans Chr. Sørensen

homepage: http://www.tune.dk/hcs
homepage: http://www.hcstune.subnet.dk (Billedsiden)