MiniVigor ISDN og PM7500 med USB-kort
Fra : Martin Sorensen[2840~

Dato : 18-08-03 14:26

Min far har ovenstående og kan ikke få det til at virke.

Jeg bor lidt langt fra, men havde lidt tid til at se på de i weekenden, dog
uden at komme videre.

- Vi ved ikke om USB-kortet virker. Det er købt brugt, Apple System Profiler
rapporterer at den kan finde et kort og at der er fra producent nummer 1046
(så vidt jeg husker). Ikke mere.

- På modemæsken står at det er kompatibelt med OS 8.6, 9.0, 9.04 og OS X.
Ikke 9.1 som han kørte med før, så jeg installerede 9.0 hvilket ikke hjalp.

- Der kom ikke lys i USB-LED'en da jeg sluttede til min kones iBook (det får
strøm fra USB). Burde der ikke det?

Alt hvad der sker når man prøver at starte konfigurationsprogrammet er at
det "Afslutter Uventet". Uanset om modemet er tilsluttet eller ej.

Nogen erfaringe med ovenstående?

mvh

martin

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 20-08-03 11:56

Fra : Martin Sorensen[2840~

Dato : 20-08-03 15:59

X.

> Til OS X 10.2 skal du hente en ny driver. Jeg mener ikke der kommer lys i,
> men maskinen skulle gerne genkende modemet i systeminfo
> (aeble-menu->about->om denne mac->enheder)

Nu kører han Mac OS 9, OS X er vist ikke lige sagen på en 150MHz 7500.

Jeg vil prøve at søge efter drivere.

mvh

Martin