Problem med chimera/camino
Fra : Anne Green

Dato : 16-08-03 16:38

hej

Jeg har et lille problem med chimera/camino på min ibook. Det har virket
fint, men nu lukker det ned igen lige efter jeg har prøvet at starte det.

Så prøvede jeg at hente en ny version, men der skete det samme.

Når jeg åbner chimera som en anden bruger, går det fint.

Så prøvede jeg at slette alle confiq-filerne, men det hjalp heller
ingenting.

Hvad kan der være galt og hvad kan jeg gøre ved det?

mvh Anne Green

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 16-08-03 23:29

Anne Green <anne@qeep.dk> wrote:

> [...]
> ingenting.
>
> Hvad kan der være galt og hvad kan jeg gøre ved det?

Jeg fik samme problem "sluttede uventet" under start fredag, efter at
jeg havde hentet latest nightly med Camino Knight. En restore, tilbage
til forrige udgave løste problemet her.

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Anne Green

Dato : 17-08-03 11:45

Kaj Christiansen wrote:

> Jeg fik samme problem "sluttede uventet" under start fredag, efter at
> jeg havde hentet latest nightly med Camino Knight. En restore, tilbage
> [...]

Det hjælper bare ikke noget hos mig. Det er den samme version af chimera
som jeg hele tiden har brugt der startede med at lukke ned, og den
version af camino jeg hentede var bare 0.7.0, og jeg har også prøvet at
slette, men det hjælper ikke en pind

mvh Anne Green

Fra : Bjarne D Mathiesen

Dato : 17-08-03 15:06

Anne Green wrote:

> [...]
> ingenting.
>
> Hvad kan der være galt og hvad kan jeg gøre ved det?

har du slettet de rigtige config-filer ???
Din problembeskrivelse lyder grangiveligt som en profil der er kokset !
Chimera lægger sine informationer her :
~/Library/Application Support/Chimera/

Prøv at omdøbe denne mappe og så genstarte Chimera.
Virker det så, så kan du tilbagekopiere en lang række af dine filer og
få det meste af din gamle opsætning tilbage.

Jeg hjælper gerne med at sortere og fortælle dig, hvordan du skal gøre.

yours in happy hacking
--
Bjarne D Mathiesen
København N ; Danmark ; Europa