En ".asf" kan den ses med en Mac
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 23-12-00 00:24

Jeg har fået fat i en lille film, der skulle være utrolig morsom,
problemet er bare, at det er noget PC-stads, filnavnet har ".asf" som
extension, kan den konverteres over til QickTime...?

Niels Riis Ebbesen

Fra : Thomas Bjørn Anderse~

Dato : 23-12-00 01:18

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> writes:

> Jeg har fået fat i en lille film, der skulle være utrolig morsom,
> problemet er bare, at det er noget PC-stads, filnavnet har ".asf" som
> extension, kan den konverteres over til QickTime...?

Hent Windows Media Player fra www.microsoft.com. Du kan evt. få brug
for DivX . Den kan findes på www.versiontracker.com. Ja,
indgår som en del af navnet

Thomas
--
Thomas Bjorn Andersen, bjorn@daimi.au.dk
+++ATH

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 26-12-00 01:04

Thomas Bjørn Andersen <bjorn@daimi.au.dk> wrote:

> Hent Windows Media Player fra www.microsoft.com. Du kan evt. få brug
> for DivX . Den kan findes på www.versiontracker.com. Ja,
> indgår som en del af navnet

Og brug så for guds skyld Installer Observer

http://home.earthlink.net/~z41/io.html

så du ved hvad der er installeret hvor, og hvordan viruset skal fjernes
igen :)

Mojn, Thomas

--
Apple Computer, Inc. 1 Infinite Loop - Cupertino, CA 95014 USA

"We have a machine that is so fast,
it calculates an infinite loop in six seconds"

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 26-12-00 14:11

Thomas Boelskifte wrote:

> Og brug så for guds skyld Installer Observer
>
> http://home.earthlink.net/~z41/io.html
>
> så du ved hvad der er installeret hvor, og hvordan viruset skal fjernes
> igen :)

No-problem, jeg skal slet ikke have BetteBlød's software på min maskine,
så jeg har kylet filmen ud.......

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen