Trådløst igen igen
Fra : FiGo

Dato : 15-08-03 08:37

Hej Ng

Nu skal jeg til at vælge hvad jeg vil købe ind, og vil gerne have jeres
forslag.

Jeg er blevet enig med mig selv at selve kortet skal være et PCMCIA-kort
(altså jeg vælger ikke Apple´s indbyggede kort, bla. pga prisen)

Det jeg primær skal bruge den trådløse opkobling til er at surfe på
internettet, og jeg har ikke så meget behov for at flytte store tunge filer.
Så hvilken producent og type(hastighed) svarer bedst til mit behov.?
Der hvor den skal bruges er i et almideligt hus på 130 m2, den skal også
kunne tage signal ude i min have. (grundens str. 800m2) En radius på cirka
30 mtr.

Hvad anbefaler i af Kort + Base.?

Mvh
Loop
saelgeren@mail.dk

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 15-08-03 12:52

FiGo <figo@lycos.uk.com> wrote:

> [...]
> kunne tage signal ude i min have. (grundens str. 800m2) En radius på cirka

Du kan f.eks. købe:
Router med 4 port switch, D-Link DI-614, 840,00 kr.
PC-card, tilbud hos Microlan, 180,00 kr.

Så har du ekstra porte til evt. udstyr samt overførsel af store filer.

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : FiGo

Dato : 15-08-03 17:45

Det skal passe til en PB G4 titanium 667 Mhz.