Får I Mail Delivery notes i mængder lige n~
Fra : Birger Borgwardt

Dato : 14-08-03 09:27

Hej. Lige nu vælter det ind med Mail (ca 300 i timen) alle fra div
Postmaster programmer rundt om i verden.
Er det et et resultat af div. orme der kravler lige nu i Pc miljøet,
eller er det bar mig der er heldig idag ;)
Andre??
Birger B.

Fra : Birger Borgwardt

Dato : 14-08-03 10:07

In article
<6x121485FJERN-1408031027070001@0x50c6c9dd.arcnxx12.adsl.tele.dk>,
6x121485FJERN@DETTEtiscalimail.dk (Birger Borgwardt) wrote:

> [...]
> Er det et et resultat af div. orme der kravler lige nu i Pc miljøet,
> eller er det bar mig der er heldig idag ;)

Nå det kan jeg selv svare på nu: Lokalt post-problem hos
Tiscali...........Jeg føler mig _meget_ heldig...

000