Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Købe Macro Coupler i DK ??
Fra : Ukendt

Dato : 14-08-03 09:13

Jeg skal bruge en såkaldt Macro Coupler som sådan set er en slags
stepup/stepdown ring, men med han-gevind på begge sider.

Jeg skal bruge sådan en som ses her (52-55mm):
http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller/homeO=cart&A=details&Q=&sku=12670
9&is=REG

Hvor kan jeg købe sådan en fætter her i DK ?

Mvh Thomas

Fra : Martin Franch

Dato : 14-08-03 23:22

> Jeg skal bruge en såkaldt Macro Coupler som sådan set er en slags
> stepup/stepdown ring, men med han-gevind på begge sider.

Hej - jeg har købt 2 gamle uv filtre brugt hos Foto C, slået glasset ud og
limet dem sammen med front mod hinanden og vips...

Mvh Martin

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-03 08:41

Okay, kan man så ikke lige så godt købe 2 steprings og lime dém sammen ?

Mvh Thomas

Fra : Martin Franch

Dato : 15-08-03 08:50

> Okay, kan man så ikke lige så godt købe 2 steprings og lime dém sammen ?

Jo - men de step up ringe jeg har er ikke så god kvalitet ( det er plastic )
så derfor har jeg købt nogle gamle "rigtige" filtre...
Men er kvaliteten ( og prisen ) god nok så jo. Jeg gav 25 kr stk for de
gamle uv filtre med metalgevind.
Mvh Martin Franch

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-03 18:32

ok, tak

Fra : Martin Franch

Dato : 18-08-03 08:45

> Jeg skal bruge sådan en som ses her (52-55mm)

Hej - kommer lige i tanke om at jeg vist har sådan en liggende som ikke
længere passer til mit udstyr. Så den kan du købe for 50 kr hvis du er
interesseret ?
Mvh Martin Franch
franch-lerager@wanadoo.dk