søges
Fra : Mikael.N

Dato : 13-08-03 15:44

Hej jeg søger et chokoladesmeltekar hvor kan det købes ?? nogen erfaringer
??

er der evt nogen der har et til salg ??

mikael

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 13-08-03 17:46

[Mikael.N | Wed, 13 Aug 2003 16:44:03 +0200]

>Hej jeg søger et chokoladesmeltekar hvor kan det købes ?? nogen erfaringer
>??

Det er en ganske dejlig ting. Hvis du er en virksomhed i "branchen",
kan du bedst finde en velfungerende og billig, men knap så "fancy" hos
Condi.

Ellers kan du f.eks. hos www.1st-gourmet.dk, i butikken, finde en smart
én under Elektriske artikler.

Erfaringer? Den er dejlig, men overvejer du noget blot halvkommercielt,
skal du huske at det tager timer fra den er fyldt til du kan begynde at
overtrække, så den skal være stor eller fordre en del tålmodighed :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 14-08-03 20:43

<klip>

> [...]
> skal du huske at det tager timer fra den er fyldt til du kan begynde at
> overtrække, så den skal være stor eller fordre en del tålmodighed :)

<klip>

Det der firma Condi, har du en adresse på dem?
Og dine erfaringer, går de på 1st-gourment.dk's chokoladevarmer?
Jeg troede egentlig det hed en overtræksmaskine, hvad er forskellen?

--
Hilsen Miver og Mulle's mor

http://hei.homepage.dk

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 14-08-03 22:25

[Miver og Mulle's mor Heidi | Thu, 14 Aug 2003 21:42:47 +0200]

>Det der firma Condi, har du en adresse på dem?

Normalt www.condi.dk, men de er vist nede. Immerkær 52, 2650 Hvidovre,
tlf. 36752255. men hiusk at det kun er engros til virksomheder "i
branchen".

>Og dine erfaringer, går de på 1st-gourment.dk's chokoladevarmer?

Nix, den "kedelige" fra Condi.

>Jeg troede egentlig det hed en overtræksmaskine, hvad er forskellen?

En overtræksmaskine overtrække chokoladen for dig; altså der er et
trådløbebånd hvorfra chokoladen løber ned i et stille vandfald og
overtrækker chokoladen.

En chokoladesmelter eller en chokoladevarmer er blot en stor
termostatstyret elgryde der søgrer for en meget fast svag varme.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Henrik Engel

Dato : 14-08-03 08:04

Hej Michael

Har du prøvet www.hwl.dk, de ligger i kødbyen er billige med alt
køkkenting og hvis det ikke er på deres hjemmeside så prøv at
ringe eller tage der ind det er en oplevelse og det er ikke alt
der er på hjemmesiden.

Henrik Engel

--
Henrik Engel