Motor cross dele
Fra : Kim Larsen

Dato : 12-08-03 23:04

Hej i gruppen

Er der nogen af jer der kender til en hjemmeside om motor Cross stumper. Jeg
skal have fat i de der "bælge" der sidder på forgaflen på en Cross maskine.
Dem skal jeg bruge på min EU'er her til vinter, så jeg kan holde salt og
andet skidt væk.

Kim Larsen

Fra : Calle.

Dato : 13-08-03 12:49

Kim Larsen wrote:
> [...]
> på en Cross maskine. Dem skal jeg bruge på min EU'er her til vinter,
> så jeg kan holde salt og andet skidt væk.

Find nærmeste bil-reservedels-forhandler, de har den, da de også bruges
på bilers styretøj.
De findes i mange forskellige udgaver, så det er nok bedst du har
45'eren med derned

--
Calle

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 13-08-03 13:18

Kim Larsen wrote:
> [...]
> på en Cross maskine. Dem skal jeg bruge på min EU'er her til vinter,
> så jeg kan holde salt og andet skidt væk.

Snak med MC Special under broen i Aalborg... det sidder også på motorcykler,
så mon ikke han kan hjælpe...
98127110 er numret

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-08-03 15:40

"Brian Axelgaard" <axelgaard@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Snak med MC Special under broen i Aalborg... det sidder også på
motorcykler,
> så mon ikke han kan hjælpe...
> 98127110 er numret

Har han ikke en hjemmeside, jeg bor ikke lige i nærheden Jeg kan også
bruge en E-mail adresse.

Kim Larsen