Iron Maiden Göteborg [billetsalg i morgen!~
Fra : Kong Kent

Dato : 11-08-03 20:15

http://www.ticnet.se/Ticnet.html

Lørdag d. 15. november 2003 kl. 19.30 går IRON MAIDEN på scenen i
"Scandinavium" i Göteborg, og priserne varierer mellem 360 - 390 SEK (289 -
314 kr.)

Har lige hørt, at Stena Line har tilbud på én dags rejser til Göteborg fra
Frederikshavn (40 km. fra hvor jeg bor *hehe*) til 110,- pr. person, så en
Iron Maiden koncert koster altså under 500 kr. hvis man forstår at bo det
rigtige sted *LOL*

Eneste problem er, at sidste færge fra Göteborg om lørdagen er kl. 16.00 så
vidt jeg kan se, så man skal altså vandre rundt fra midnat til 07.00 i
Göteborgs gader, eller på et værtshus (fy for satan det bliver dyrt!!) - og
at ligge i sovepose i gaten midt i november måned er ikke ligefrem
tiltalende.

Oh well. Tror lige jeg researcher for Hamburg-turen as well. Må hellere
finde det optimale, så jeg kan undgå den lange køretur til Sjælland (og 2
gange 245,- i bropenge!)

Det er bare så forfærdelig smart, at koncerten i Göteborg ligger på en
lørdag, men de f*ckin færger er sq noget værre l*rt!!!

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 11-08-03 21:13

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

og
> at ligge i sovepose i gaten midt i november måned er ikke ligefrem

[snip]

Scandinavium er et udmærket spillested, sikkert bedre end Valby Hallen. Der
er vist plads til omkring 11.000. Da vi var i Gøteborg i 1999 for at se KISS
i Scandinavium boede vi på Gøteborg Vandrerhem. Det ligger i gåafstand fra
Scandinavium og var ikke ret dyrt. Vi boede på 2-personers rum uden bad og
toilet. Udmærkede og ordnede forhold. Måske var det noget? Jeg bookede
dengang via mail.

http://www.goteborgsvandrarhem.se/

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not reply by email)

Fra : Kong Kent

Dato : 11-08-03 21:21

> [...]
> Scandinavium og var ikke ret dyrt. Vi boede på 2-personers rum uden bad og
> toilet. Udmærkede og ordnede forhold. Måske var det noget? Jeg bookede

Takker mange gange for det link!!!

Har lige været inde og tjekke siden, og har lige just sendt en mail af sted
for at forhøre mig om prisen for én overnatning mellem lørdag og søndag den
pågældende dato for to personer (min kæreste og jeg), for vi skal heller
ikke bruge hverken bad eller toilet på værelset. Bare to brikse med et tæppe
i et par timer, og så er vi godt tilfredse. :)

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Michael Castensen

Dato : 11-08-03 22:34

> [...]
tæppe
> i et par timer, og så er vi godt tilfredse. :)

FØJ!

---

Fra : -V-

Dato : 11-08-03 23:59

Michael Castensen wrote:
> "Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse

> FØJ!

Hvad er det der gør, at du er nødt til at komme med den slags udtalelser?

-V-

Fra : Kong Kent

Dato : 12-08-03 04:55

> Hvad er det der gør, at du er nødt til at komme med den slags udtalelser?

Han er velsagtens natpisser, som ikke kan holde sig en hel nat uden at
skulle ud og tisse en tår, sådan en 2 - 3 gange.

Eller også er han bare modstander af spartanske overnatninger, og elsker
luksus... I don't know, I don't care. Bare jeg får set Iron Maiden, og kan
sove nogenlunde varmt - så er resten (næsten) ligegyldigt :)

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-03 15:42

.... for vi skal heller ikke bruge hverken bad eller toilet på

> Hvad er det der gør, at du er nødt til at komme med den slags udtalelser?

Tjaa - måske var han bare ironisk. Jeg mener, hvorfor skal vi da høre om
deres sexliv...

Fra : Peter G

Dato : 12-08-03 06:49

<"Michael Castensen" skrev:

> "Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse

> FØJ!

Ja, man bliver jo helt misundelig. Dengang jeg var ung sov vi i
skotøjsæsker, gjorde vi. Og tæpper var ikke engang opfundet.
Sådan en nutidig snotforkælet og krævende ungdom.

(Michael. Enten har du glemt en smiley eller også må du minde mig om at
bringe en bakteriolog og en virolog hjem til dig så de kan give dig et
længere foredrag om de fleste gængst forekommende mikroorganismer. Dit
skrig vil sikkert rivalisere Kurts (fra Egoland) )

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål).

Fra : Robert Eriksen

Dato : 12-08-03 13:43

Kong Kent wrote:

> [...]
> Iron Maiden koncert koster altså under 500 kr. hvis man forstår at bo det

Ikke forstået.
Hvis man bor det rigtige sted koster det da ikke mere end 330 + evt.
gebyr. Og så tager transporten ikke mere end et kvarters tid

/Robert
ca. 13km fra Valby hallen

Fra : Kong Kent

Dato : 12-08-03 15:26

> [...]
> Hvis man bor det rigtige sted koster det da ikke mere end 330 + evt.
> gebyr. Og så tager transporten ikke mere end et kvarters tid

*GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR*

Du forstår sq da også at ødelægge det for én, når man forsøger at prale!

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Robert Eriksen

Dato : 12-08-03 17:25

Kong Kent wrote:

> det

> *GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR*
>
> Du forstår sq da også at ødelægge det for én, når man forsøger at prale!

Gid jeg dog bare boede i nordjylland! Nedtur!

bedre?

/Robert