Brombær...
Fra : Lise Nielsen

Dato : 02-08-03 22:40

God aften til alle.
Er der en venlig sjæl der vil hjælpe mig med en opskrift på brombær-is.
Helst sådan en super-duper lækker en af slagsen.
Jeg har mange af de bær i min fryser - og i den kommende weekend kommer
gæsterne stormende.
Tak for hjælpen - venlig hilsen Skårup..

Fra : Dorte Klerke

Dato : 13-08-03 23:56

"Lise Nielsen" <l@n.dk> wrote in message news:bghb1m$cn1$1@sunsite.dk...
> [...]
> gæsterne stormende.
> Tak for hjælpen - venlig hilsen Skårup..

Hej Lise

Jeg fandt en på madogvin:
Brombæris med hvid chokoladesovs, men kan vel laves med anden chokolade
eller uden, er jo bare tilbehør.
http://mp.sol.dk/madogvin/samlingen/o0510664.html

Eller hvad med at udskifte jordbær med brombær:
http://www.webline.dk/kogebog/opskrifter/686.html

Her er lidt frugt is:
http://www.fam-ostergaard.dk/Kogebog/opskrifter/frugt_is.htm

Der findes nu mange opskrifter på nettet.

Dorte