Gasgrill
Fra : Henrik

Dato : 01-08-03 07:12

Jeg har besluttet mig for at investere i en gasgrill til min lille altan,
men er lidt i tvivl om hvad jeg skal kigge efter og hvad jeg bør vælge -
skal der f.eks. være

- lavasten
- støbejernsriste / alm. metalriste
- side blus

Prisleje, ca 1.000,- plus minus 300

Jeg ved nogen vil anbefale kul, men da jeg bor i et lejlighedskompleks er
dette fravalgt, pga røg m.v.

Henrik

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 01-08-03 07:47

Henrik (hallo_derude@hotmail.comXX) skrev:

> Jeg har besluttet mig for at investere i en gasgrill til min lille
> altan, men er lidt i tvivl om hvad jeg skal kigge efter og hvad jeg
> [...]

Husk at der oveni skal lægges f.eks. 600-700 til en 11 kg. gas incl.
flaske.
Læs: Flasken excl. gas koster typisk 300-450 kr. med mindre du kan finde
en "brugt".

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 01-08-03 13:46

"Henrik" <hallo_derude@hotmail.comXX> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Prisleje, ca 1.000,- plus minus 300
>
> Jeg ved nogen vil anbefale kul, men da jeg bor i et lejlighedskompleks er

Jeg ville vælge en Cramer som kan købes hos en campingforhandler. Vi har en
Landmann med lavasten, den synes jeg ikke er så god. En Cramer har brænderne
oven for risten så der ikke går ild i stegefedtet.

Hilsen, Steen.