Bortskaffelse af eternitskifer
Fra : Steen Suder, privat

Dato : 26-07-03 23:43

Jeg overvejer at skifte mit hus' 35 år gamle eternitskifertag.
Jeg ved på stående fod ikke om det er asbestholdigt, så det antager jeg
at det er.

Hvordan bortskaffes dette tag? (af mig selv, privat)
Hvor?
Hvad koster sådan noget?

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Ronny Bertelsen

Dato : 27-07-03 07:42

Ring til en genbrugs plads, jeg mener de har en container til "deponi" jeg
tror det er sådan det skal gøres.
Pris : Gratis

Hilsen
RB

Fra : Per H

Dato : 27-07-03 08:31

On Sun, 27 Jul 2003 00:43:19 +0200, "Steen Suder, privat"
<sfs_news@suder.dk> skrev:

> [...]
>at det er.
>
>Hvordan bortskaffes dette tag? (af mig selv, privat)

der hvor jeg bor skal det køres på lodsepladsen, og det koster ikke
noget, men ring til din komune, der er nemlig forskel.

Mvh.
Per Hansen
icq 8212837

Fra : Tømreren

Dato : 29-07-03 23:46

> [...]
> Jeg overvejer at skifte mit hus' 35 år gamle eternitskifertag.
> Jeg ved på stående fod ikke om det er asbestholdigt, så det antager jeg

Det er det også..

> Hvordan bortskaffes dette tag? (af mig selv, privat)

Ring til en vognmand,få en dobbelt container (2-delt) et rum til træ og et
til asbest
De fleste genbrugspladser modtager kun 200 kg. asbest af gangen... det kan
godt blive til en del ture da et nomalt tag vejer ca. 4 Ton.

> Hvad koster sådan noget?

Jeg mener det ligger på ca. 5000,- (det er efter vægt)

Hvis du bor på sjælland er hillerød container ret billige.
Men prøv at ring rundt.

Mvh
Tømreren