Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Shutterfly i danmark?
Fra : Michael Holm

Dato : 06-08-03 08:31

Findes der en print service i danmark som er lige så smooth at bruge som
shutterfly?

Check mit galleri på www.gizwiz.dk/hallery/albums.php Åben et af billederne,
og kig print on shutterfly i det øverste venstre hjørne.... - Det er sgu da
smooth?

Findes der en lige så god service i Danmark, så mine venner ikke skal
downloade alle billederne for så at uploade dem igen?

--Michael

Fra : Thomas Corell

Dato : 06-08-03 08:35

Michael Holm wrote:

> Check mit galleri på www.gizwiz.dk/hallery/albums.php Åben et af billederne,
> og kig print on shutterfly i det øverste venstre hjørne.... - Det er sgu da
> smooth?

"The requested URL /hallery/albums.php was not found on this server"

--
Don't waste space

Fra : Mogens

Dato : 06-08-03 08:47

On Wed, 6 Aug 2003 07:34:56 +0000 (UTC), Thomas Corell
<intheNOSPAMnews@corell.dk> wrote:

>"The requested URL /hallery/albums.php was not found on this server"

Måske en tyrkfejl.
Prøv med GALLERY istedet for HALLERY
www.gizwiz.dk/gallery/albums.php

Fra : Michael Holm

Dato : 06-08-03 08:54

Woops, en typo. http://www.gizwiz.dk/gallery/albums.php

//Michael

Fra : Susanne

Dato : 06-08-03 10:06

Michael Holm <email@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f30aeab$0$5171$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
billederne,
> og kig print on shutterfly i det øverste venstre hjørne.... - Det er sgu

Hej Michael
Var inde og kikke i dit galleri. Er det mening der skal ske noget ( nyt
vindue eller ? ) Når man trykker på "Print on Shutterfly?? Hvis ja, så
virker det vist ikke hos mig.
Men ellers nogle utrolig lækre billeder. Jeg glæder mig til jeg får mig et
nyt kamera. Troede jeg havde fingrene i et Olympus E-10 til billige penge,
men nej. Nu tror jeg, jeg går efter et Olympus c-5050 Z, så skal du se
billeder :cD

Sanne

Fra : Ole Gyldenløve

Dato : 06-08-03 15:51

"Susanne" <laurberg@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nyt
> vindue eller ? ) Når man trykker på "Print on Shutterfly?? Hvis ja, så
Jeg bliver smidt videre til http://www.shutterfly.com/c4p/cart.jsp hvor
jeg kan bestille print af billedet.

> Men ellers nogle utrolig lækre billeder.
Enig...

mvh
Ole