iPod 30G på lager?
Fra : x-man

Dato : 09-08-03 15:01

Nu har jeg været hele KBH rundt for at købe en iPod 30G uden held. Er der
nogen der ved hvor denne model kan erhverves. Jeg skal bruge den inden for
en uges tid??

Med venlig hilsen,
Janus Andersen

Fra : Martin Seest Christi~

Dato : 09-08-03 15:04

On 09/08/03 16:00, in article
3f34fe93$0$76102$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, "x-man" <guy_6@hotmail.com>
wrote:

> [...]
> nogen der ved hvor denne model kan erhverves. Jeg skal bruge den inden for

Jeps! Bestil den hos Novodrom I Tyskland så sparer du både tid og penge. De
kan levere på 2 - 3 arbejdsdage og der er god service.
Har lige bestilt én.

www.novodrom.com

/Martin

Fra : x-man

Dato : 09-08-03 15:18

> [...]
De
> kan levere på 2 - 3 arbejdsdage og der er god service.

Takker ... mit tyske er lidt rustent men jeg gik ud fra at "ab Lager" betød
at den IKKE var på lager? Tager jeg fejl (ellers vil jeg skynde mig at
bestille en)?

Janus

Fra : Martin Seest Christi~

Dato : 09-08-03 15:27

On 09/08/03 16:17, in article
3f35028c$0$76158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, "x-man" <guy_6@hotmail.com>
wrote:

> [...]
> at den IKKE var på lager? Tager jeg fejl (ellers vil jeg skynde mig at

Hehe - dit tysk må være meget dårligt! Det betyder at den er på lager

Det er en meget god pris også, husk +20 € til fragt!

Jeg betalte med visa kort, ved ikke hvad du helst vil?

/Martin

Fra : Janus Andersen

Dato : 09-08-03 16:57

Martin Seest Christiansen wrote:
> [...]
>
> Det er en meget god pris også, husk +20 € til fragt!
>
> Jeg betalte med visa kort, ved ikke hvad du helst vil?

Jeps - mit tysk er faktisk ret ynkeligt. Hvorfor i alverden kan jeg ikke
betale med visa? Hver gang jeg vælger et Apple-produkt skriver de at
"Bei Bestellung von Apple Produkten ist die Zahlung per Kreditkarte
nicht möglich". Jeg ved godt hvad det betyder , men hvorfor kan du
(Martin) betale med visa???

Fra : Martin Seest Christi~

Dato : 10-08-03 11:25

On 09/08/03 17:57, in article
3f3519d5$0$76083$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, "Janus Andersen"
<janus.andersen@mac.com> wrote:

> [...]
> "Bei Bestellung von Apple Produkten ist die Zahlung per Kreditkarte
> nicht möglich". Jeg ved godt hvad det betyder , men hvorfor kan du

Jeg mailede med en fra Novodrom og han sagde at jeg bare skulle skrive de
oplysninger som det kræver for at betale med Visa I "Bemærkninger" feltet.
Dvs. Kortnummer (Kartennummer), udløbsdato ((Gültigkeit) og kontrolnummeret
(Kartenprüfnummer)!
Prøv evt. Og skriv en mail til dem imorgen mandag - de er meget hurtige til
at svare! (og de kan engelsk )

/Martin

Fra : Niels Erik Karred La~

Dato : 11-08-03 09:26

har du prøvet at tjekke officeline???

Niels

Fra : Martin Seest Christi~

Dato : 11-08-03 10:19

On 11/08/03 10:25, in article
3f375303$0$97195$edfadb0f@dread12.news.tele.dk, "Niels Erik Karred Larsen"
<nielslarsen@post.tele.dk> wrote:

> har du prøvet at tjekke officeline???
>
> Niels

Officeline har store problemer med at levere. Snakkede med dem I onsdags og
der var ca. 150 som havde forudbestilt og ventede på deres kære Ipod.

/Martin

Fra : Lone Schmidt

Dato : 11-08-03 14:06

Martin Seest Christiansen <msc@dotcph.dk> wrote:

> [...]
>
> Officeline har store problemer med at levere. Snakkede med dem I onsdags og
> der var ca. 150 som havde forudbestilt og ventede på deres kære Ipod.

Svagt forretnignskoncept!
--
Venlige hilsner
og grumme god hygge

Fra : Martin Seest Christi~

Dato : 11-08-03 14:10

On 11/08/03 15:05, in article
1fzj8kb.fee6gts5nnteN%mailloneabso@nospamnetscape.net, "Lone Schmidt"
<mailloneabso@nospamnetscape.net> wrote:

> Svagt forretnignskoncept!

Jeg tror nu ikke at skylden ligger på OfficeLine. Tror nærmere det er Apple
som ikke har kunne følge med igen igen og levere til den danske befolkning.

Som sagt tidligere er de på lager I Tyskland hos Novodrom til billigere
penge. De sender gerne til Danmark og man kan betale med Visa.

/Martin