TV 2 - ka du se det?
Fra : Mikael Kern

Dato : 07-08-03 19:55

je ka ikk - å de e skie irriterende!

Er der nogen her der kan se TV 2/regional tv på deres Mac?

http://nyhederne.tv2.dk/video
http://www.tv2regionerne.dk
http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp?r=2&Id=156964

Det er noet skod her hos mig. TV 2 har en RealPlayer konsol og
regionerne vist en WMP konsol. Er der mon noget jeg kan gøre, hvis jeg
IKKE vil bruge en PC...?

mvh Mikael Kern
--
Arbejdskraft tilbydes: Video, foto, streaming, internet, Mac...

Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman
EFP/ENG/OB/SNG Rentals - http://www.kern.dk

Mikael Kern Film, DK-2000 Frederiksberg, Denmark
Mail: kernRE@MOVEkern.dk
(:-{d)

Fra : Niels Erik Karred La~

Dato : 07-08-03 20:06

Forsøgte for nogle måneder siden, men fik kun en blank skærm, forsøgte
tilsvarende på en pc på skolen, hvilket også var en blank skærm, men jeg fik
da lyden med begge steder.

Niels

Fra : Mikael Kern

Dato : 07-08-03 20:08

> men fik kun en blank skærm, forsøgte
> tilsvarende på en pc på skolen, hvilket også var en blank skærm, men jeg fik
> da lyden med begge steder.

jeg har en gang fået et billede, men ingen lyd... ska vi bytt?

mvh Mikael Kern

Fra : Niels Erik Karred La~

Dato : 07-08-03 20:31

> jeg har en gang fået et billede, men ingen lyd... ska vi bytt?
Vi ka vel dele???

Niels

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 07-08-03 20:38

Hej,

On Thu, 07 Aug 2003 20:54:31 +0200, Mikael Kern wrote:
> [...]
>
> Det er noet skod her hos mig. TV 2 har en RealPlayer konsol og
> regionerne vist en WMP konsol. Er der mon noget jeg kan gøre, hvis jeg

Jeg kan ikke få TV2's RealPlayer konsol til at virke, men ser
nyhederne i RealPlayer på denne URL:

http://video.tv2.dk/files/ram/live/live.ram

Regionerne har jeg ikke prøvet om jeg kan se.

Mvh,
Morten