Eksportere mails fra Entourage til OE6 til~
Fra : Jens Graabæk

Dato : 04-08-03 22:20

Hej Alle

Jeg håber, at nogen her kan hjælpe mig.

Jeg har en gammel powerbook G3 stående med al min post fra 2000/2001 i
Entourage-programmet. Hvordan kan jeg eksportere disse ca. 200 MB mails over
i et format som mit nuværende mailprogram kan læse. Jeg bruger nu OE 6
PC-version.

Løsningen er sikkert meget simpel - jeg kan bare ikke se den

På forhånd tak

Jens Graabæk

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 05-08-03 00:02

Jens Graabæk <jlg@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> PC-version.
>
> Løsningen er sikkert meget simpel - jeg kan bare ikke se den

Løsningen kan være iData Pro, se mit 3 dage gamle indlæg:
Flytning af e-mail mellem forskellige klienter

<http://www.coastalfog.net/idata/idata_main.html>

--
mvh.
Mogens Thyregod