Sydamerikansk chiclide sammensætning ?
Fra : Søren Steffensen

Dato : 05-08-03 21:29

Hej !
Jeg har længe gået og overvejet at lave mit 325L om til et sydamerikansk
chiclide akvarie. Jeg har fundet ud af at jeg gerne vil have nogle Aequidens
Rivulatus - Green Terror men hvad kan klare at gå sammen med disse ret store
chiclider ?
Hvad med nogle rødstrubede chiclider ?

Eller nogle Apistogrammaer ?

--
Søren Steffensen
ICQ: 102169245

Fra : KatjaStrofen

Dato : 05-08-03 22:05

"Søren Steffensen" <sorensteffensen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Aequidens
> Rivulatus - Green Terror men hvad kan klare at gå sammen med disse ret

Tillykke skidegodt valg. . det er dejlige cichlider

Umiddelbart er de dog svære at have sammen med andre cichlider

> Hvad med nogle rødstrubede chiclider ?
Måske.. kender ikke dem specielt godt

> Eller nogle Apistogrammaer ?
Det vil jeg tilgengæld fraråde på det kraftigste.

Green terror - er meget territoriale når de yngler.. og det gør de gerne
konstant :) - derfor skal det være nogle fisk som kan tåle lidt og også
sætte dem lidt på plads hvis de bliver for meget - jeg vil råde dig til kun
at købe et aequidens rivulatus par og så sætte dem sammen med et andet par -
f.eks. blå acare eller andre "store/robuste" cichlider.

> --
> Søren Steffensen
> ICQ: 102169245

Katja