Kan jeg køre følgende spil på min computer~
Fra : bb

Dato : 04-08-03 17:20

Jeg har en AMD Thunderbird 800, 384MB RAM, TNT2 32 MB, 20 GB HDD. Før jeg
køber disse spil kunne det være meget rart at vide om jeg overhovedet kan
køre dem.

Vietcong
Splinter cell
IGI-2: Covert Strike
The thing
GTA3

Johs

Fra : kr0oZe

Dato : 04-08-03 17:19

"bb" <muingaza@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> køber disse spil kunne det være meget rart at vide om jeg overhovedet kan

http://pc.ign.com/

I deres anmeldelser plejer de at være flinke til også at
opstille systemkrav. Jeg tror dog næppe de specs du
nævner kan trække andet end The Thing.

--
Christian Kruse
http://www.filmzonen.dk

Fra : Sune Storgaard

Dato : 04-08-03 17:52

kr0oZe mumbled his insignificant opinion in:

> [...]
>
> http://pc.ign.com/
>
> I deres anmeldelser plejer de at være flinke til også at
> opstille systemkrav. Jeg tror dog næppe de specs du

IGI 2 er faktisk ret krævende, et GF2 i den bedste ende kan være lige i
underkanten hvis man bare vil have lidt extra detaljer på.

PC'en som sådan er fin nok, men det TNT2 kort trækker gevaldigt ned og er
flaskehalsen. Hvis du smidder et bedre graffikkort i så burde det kunne lade
sig gøre. Har selv kørt vietcong, igi2, gta3 på en duron750 + radeon
64ddr(~gf2 gts), og det gik udemærket. Et brugt kort til 3-400 vil gøre
underværker. Prøv evt. dk.marked.edb.intern

/Sune

Fra : Peder

Dato : 05-08-03 08:27

> [...]
>køber disse spil kunne det være meget rart at vide om jeg overhovedet kan

Jeg vil også mene at din computer kan klare det, men kun hvis du
sætter et nyt grafikkort i maskinen. Et TNT2 kan absolut ikke følge
med til de nyeste spil længere. Jeg har selv ikke nogen nævneværdige
problemer endnu og jeg køre med en 750 MHz Athlon, 512 MB, 128MB
GF4-ti4200.

-Peder