Mulighed for afspilning af kode 1 DVDer på~
Fra : ets_goldeneye@yahoo.~

Dato : 03-08-03 23:29

Jeg er tidligere mac bruger der i øjeblikket bruger pc, men vil ud og
købe apples 12" powerbook.
Jeg ville dog gerne vide om det på nogen måde er muligt at gøre DVD
drevet kodefrit da jeg har en del kode 1 og 2 DVDer?
Jeg ved at man til Windows kan bruge forskellige programmer der gør
det muligt at skifte koden uden at den låser sig fast efter et vist
antal gange. Findes der evt noget lifnende til mac?

Mange venlige hilsner
Esben

Fra : Jesper

Dato : 03-08-03 23:43

<ets_goldeneye@yahoo.com> wrote:

> [...]
> det muligt at skifte koden uden at den låser sig fast efter et vist
> antal gange. Findes der evt noget lifnende til mac?

Der er desværre ingen firmware patches til de nye mac'er der kun kan
boote i OSX. Alle de firmware patches jeg har set er til OS9.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 04-08-03 20:59

Jesper <none@invalid.invalid> wrote:

> Der er desværre ingen firmware patches til de nye mac'er der kun kan
> boote i OSX. Alle de firmware patches jeg har set er til OS9.

Jeg ville tage et kig her:

http://www.wormintheapple.gr/macdvd/ under Download.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 04-08-03 22:47

On Mon, 04 Aug 2003 00:29:01 +0200, <ets_goldeneye@yahoo.com> wrote:

> [...]
> det muligt at skifte koden uden at den låser sig fast efter et vist
> antal gange. Findes der evt noget lifnende til mac?

Find programmet 'Region X'

Jeg bruger det paa min 12" pb.

- Jens