Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Powershot A 20 Firmvare
Fra : Per H

Dato : 03-08-03 17:32

Er et Canon digital Powershot A 20 godt til 1500 brugt, ( meget lidt)
incl nogle memmorykort og taske.

Jeg har dog set, diverse steder at man kan opdatere firmwaren, og der
er beskrivelse på deres hjemmeside hvordan man gør.
(skulle give bedre fukus.)

Men på mit kamera kan jeg ikke se at jeg kan opdatere firmwaren.
er der andre der har en forklaring.

Mvh.

PH-BYG
www.ph-byg.dk

Per Hansen
icq 8212837

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 03-08-03 20:40

Per H wrote:
> Men på mit kamera kan jeg ikke se at jeg kan opdatere firmwaren.
> er der andre der har en forklaring.

Jeg kender ikke A20 - men havde engang et A40, hvor jeg opdaterede
firmwaren.

Der fulgte en glimrende vejledning med da jeg downloadede firmwaren.

Måske gør der også det med A20 ?

--
M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : poul madsen

Dato : 03-08-03 21:07

Har både et Canon A10 og et A40. A10. har jeg opdateret mens A40 var
opdateret da jeg købte det. Når man skal til at hente filen bliver man bedt
om at indtaste serienr. som står i bunden af kameraet. Hvis dit kamera ikke
behøver at blive opdateret, standser den selv med at hente og fortælle at
dit kamera er opdateret.
Selve det at opdater A10, gik utrolig nemt, har dog lige læst om en der
glemte at tjekke filstørrelsen, hvilket ødelagde kameraet.
Mvh.
Poul Madsen

Fra : Evatuator

Dato : 03-08-03 21:31

http://www.canon.co.jp/Imaging/BeBit-e.html

Med udgangspunkt i dette link har jeg i dag, fået opdateret mit S45
camera. Det skulle prøves og .... det lykkedes.

Men en A20 som du søger, synes jeg ikke lige er nævnt.
Check evt. selv.

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-08-03 23:28

Evatuator <nospam_jep@post3.tele.dk> wrote:

> http://www.canon.co.jp/Imaging/BeBit-e.html
>
> Med udgangspunkt i dette link har jeg i dag, fået opdateret mit S45
> camera. Det skulle prøves og .... det lykkedes.

UHA! Det tør jeg slet ikke. Jeg har faktisk hentet firmwaren, men jeg er
bange for at opdatere mit næsten nye S45. Tænk nu, hvis noget gik galt.
Mit kamera fungerer fint, som det er. Hvad får man ud af at opdatere
firmware på et Canon PowerShot S45?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas Corell

Dato : 04-08-03 06:50

Henrik Münster wrote:

> UHA! Det tør jeg slet ikke. Jeg har faktisk hentet firmwaren, men jeg er
> bange for at opdatere mit næsten nye S45. Tænk nu, hvis noget gik galt.
> Mit kamera fungerer fint, som det er.

Hvis det fungerer fint, så lad være (IMHO).

> Hvad får man ud af at opdatere firmware på et Canon PowerShot S45?

Det står da på den første side du kommer til:

http://www.canon.co.jp/Imaging/PSS45/PSS45_Firmware-e.html

--
Don't waste space

Fra : Per H

Dato : 04-08-03 08:04

On Sun, 03 Aug 2003 22:31:17 +0200, Evatuator
<nospam_jep@post3.tele.dk> skrev:

> [...]
>camera. Det skulle prøves og .... det lykkedes.
>
>Men en A20 som du søger, synes jeg ikke lige er nævnt.

jo det er bare på den næste side.

'02/04/19
PowerShot A20
Ver. 1.0.0.2

Problemet er bare at jeg ikke kan se hvordan jeg indstiller mit kamere
til at modtage firmwaren. Der er ikke det ikon på kmeraet, som
hjælpefilen viser.

Mvh.

PH-BYG
www.ph-byg.dk

Per Hansen
icq 8212837

Fra : poul madsen

Dato : 04-08-03 09:59

Ikonet kommer med den nye software
Mvh.
Poul

Fra : Per H

Dato : 04-08-03 10:17

hvilken indstilling skar powershot stå i når jeg lægger filen ind?

Mvh.

PH-BYG
www.ph-byg.dk

Per Hansen
icq 8212837

Fra : poul madsen

Dato : 04-08-03 23:21

Filen skal lægge ind fra cf-kortet, hvis det er lagt rigtig ind på kortet
vil ikonet være der når du tænder kameraet.
Kan se at jeg stadig har hjælpefilen i pdf.format. kan sende den til dig
hvis du vil læse lidt om det.

Fra : Per H

Dato : 05-08-03 05:15

On Tue, 5 Aug 2003 00:21:27 +0200, "poul madsen"
<poulhm@fjerndettemail.dk> skrev:

jeg har klaret den.

Har du da også sådanne et kamera? hvad syndtes du om det?

Mvh.

PH-BYG
www.ph-byg.dk

Per Hansen