Hvor er mine iPhoto-billeder???
Fra : Nik

Dato : 03-08-03 01:11

Jeg kan sagtens finde dem...når jeg åbner iPhoto! -men jeg vil jo gerne
pille ved dem i PS, jeg kan bare ikke finde mappen de ligger i!

.....damn...

I Os9 havde de en Find-funktion eller Sherlock til at finde filer på
comp'en...det syntes jeg ikke at kunne finde på Os Jaguar?

Mvh
/Nik

Galestreger.dk

--
Medlidenhedssex er også sex...

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 03-08-03 01:34

Nik <nik@galestreger.dk> wrote:

> Jeg kan sagtens finde dem...når jeg åbner iPhoto! -men jeg vil jo gerne
> pille ved dem i PS, jeg kan bare ikke finde mappen de ligger i!

Hvis det er billederne du leder efter ligger de højst sandsynligt i din
home mappe under /Pictures/iPhoto Library/ hvis du ikke har flytter dem.
Mine er ordnet i mapper efter årstal, derefter måned og til sidst dato.

> ....damn...
>
> I Os9 havde de en Find-funktion eller Sherlock til at finde filer på
> comp'en...det syntes jeg ikke at kunne finde på Os Jaguar?

Når du er i finder trykker du blot "æble+F" så dukker den gammelkendte
find menu frem

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk

Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 03-08-03 08:24

Nicolai Brandt <spam@robra.dk> wrote:

> [...]
> Mine er ordnet i mapper efter årstal, derefter måned og til sidst dato.

> Når du er i finder trykker du blot "æble+F" så dukker den gammelkendte

I iPhoto indstillinger kan du vælge at billederne åbner i PhotoShop når
du dobbeltklikker.
mvh Hans Jørgen Hvid

Fra : Karl Antz

Dato : 03-08-03 08:20

Nik <nik@galestreger.dk> wrote:

> Jeg kan sagtens finde dem...når jeg åbner iPhoto! -men jeg vil jo gerne
> pille ved dem i PS, jeg kan bare ikke finde mappen de ligger i!

Du kan fra iPhoto nemt får dem til at åbne i PhotoShop: Gå i
Preferences, vælg Double-click: opens in other og naviger til PS.

hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Nik

Dato : 03-08-03 09:28

In article <1fz3z4h.14nhijrv7fpn2N%karl@antz.dk>, Karl Antz
<karl@antz.dk> wrote:

> Du kan fra iPhoto nemt får dem til at åbne i PhotoShop: Gå i
> Preferences, vælg Double-click: opens in other og naviger til PS.
>
> hilsen ka'l

Tusind tak til jer allesammen
Nu svedsker det!

/Nik