Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Brugt fotoudstyr i KBH
Fra : Thomas

Dato : 03-08-03 00:03

Hej

Jeg leder efter en fysisk forretning, hvor man kan prøve og se brugte linser
til mit nikon hus. Er der nogen, der kender et sådan sted?
Thomas Jansson

Fra : max

Dato : 03-08-03 00:09

> Jeg leder efter en fysisk forretning, hvor man kan prøve og se brugte linser
> til mit nikon hus. Er der nogen, der kender et sådan sted?
> [...]

Foto-C (CAV) bag det kgl teater i hilbergsgade, de har et enormt udvalg,
eller Photografica ved strøget, de har lige så meget.. Begge steder er de
meget flinke.-max-

Fra : Thomas Corell

Dato : 03-08-03 00:12

max wrote:

> Foto-C (CAV) bag det kgl teater i hilbergsgade, de har et enormt udvalg,

Nu er jeg normalt ikke en pernittengryn med tastebøffer, men når det er
en adresse ;)

Foto-C ligger Holbergsgade 5.

--
Don't waste space

Fra : max

Dato : 03-08-03 00:17

> Nu er jeg normalt ikke en pernittengryn med tastebøffer, men når det er
> en adresse ;)
>
> Foto-C ligger Holbergsgade 5.
>
> --
> Don't waste space

Var det ikk det jeg skrev, Hylbergsgade..)-sorry-max-

Fra : den glade dreng

Dato : 03-08-03 00:16

"Thomas" <tjansson80@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
linser
> til mit nikon hus. Er der nogen, der kender et sådan sted?

Ud over dem der nævnt er der også Bingo foto på
frederikssundvej

Vh

Per

Fra : Allan Beach Jensen

Dato : 03-08-03 01:14

> Jeg leder efter en fysisk forretning, hvor man kan prøve og se brugte linser
> til mit nikon hus. Er der nogen, der kender et sådan sted?

Cai Sørensen i Njalsgade lige på den anden side af Langebro har som regl også
nogle dejlige ting stående.
Hils min gamle boss hvis du kommer forbi (Njal Foto)...
//Beach

--
Yours Faithfully
Allan Beach