xp patch til motoracer 3
Fra : FiGo

Dato : 02-08-03 12:52

Hvor findes denne henne.??

LooP

Fra : FiGo

Dato : 03-08-03 16:11

Slet ikke nogen der kan hjlæpe mig...??

Pft.

LooP

"FiGo" <figo@lycos.uk.com> skrev i en meddelelse
news:3f2ba5f7$0$48890$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hvor findes denne henne.??
>
> LooP

Fra : Poul / Rødding

Dato : 03-08-03 17:44

Hej

> Slet ikke nogen der kan hjlæpe mig...??

Prøv her : http://www.3dgamers.com/games/motoracer3/

Mvh Poul

---

Fra : FiGo

Dato : 04-08-03 07:59

Hej Poul

Tak for hjælp, men det er ikke den patch jeg skal bruge.
Den jeg skal bruge er en speciel patch der blev lavet til styresystemet MS
XP.
Det der er galt er at hvis jeg skal starte spillet op, lukket den programet
og skriver fejl. Det rettes med den såkaldte XP Patch.
Jeg har haft den før, men kan ikke huske hvor jeg hentede den henne.... har
efterhånden søgt meget efter den.

Mvh
LooP

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-08-03 16:12

FiGo wrote:
> [...]
> Jeg har haft den før, men kan ikke huske hvor jeg hentede den
> henne.... har efterhånden søgt meget efter den.

Prøv at se i databasen på www.ntcompatible.com

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : FiGo

Dato : 04-08-03 17:18

Hvordan virker det lige...? Er det noget patch man kan hente..?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-08-03 19:33

FiGo wrote:
> "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

Snip - top-posting korrigeret

[Motoracer 3 XP patch]

> Hvordan virker det lige...? Er det noget patch man kan hente..?

Søg på Motoracer 3 i deres kompatibilitetsdatabase. Den bider ikke.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : FiGo

Dato : 05-08-03 08:16

Det er det jeg mener... Der kommer jo ikke noget frem efter
søgningen.....Eller er det mig der tager fejl.??

LooP

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 05-08-03 09:34

FiGo wrote:
> "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

Snip - top-posting korrigeret igen...suk

> Det er det jeg mener... Der kommer jo ikke noget frem efter
> søgningen.....Eller er det mig der tager fejl.??

Nej du har ret, der er kun de andre spil i serien i deres database. Det
vil muligvis sige at Moto Racer 3 burde virke under XP uden problemer.
Har du hentet den her:
http://www.avault.com/pcrl/patches_temp.asp?patch=motor3
Der er endda to nye baner man kan downloade også.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : FiGo

Dato : 06-08-03 07:36

> [...]
>
> --
> Is this a sig or an OE bug?
> Replace efternavn with my last name to send mail.

Ja, de løser ikke problemet. Jeg kan huske at dengang jeg hentede den hed
den XP Patch.
Hvis jeg starter spillet kommer den ud med "der er opstået en fejl i spillet
......" og da jeg i sin tid installerede denne xp patch virkede spillet så.

LooP

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-08-03 11:53

FiGo wrote:
> [...]

[Snip]

> [...]
> Hvis jeg starter spillet kommer den ud med "der er opstået en fejl i
> spillet ....." og da jeg i sin tid installerede denne xp patch

Jeg kan kun finde en XP patch til 2'eren.

Prøver lige noget....

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-08-03 14:50

Sune Mika Salminen wrote:

> [Snip]

Du tager fejl, der findes ikke nogen XP patch til Moto Racer 3.

Nu har jeg selv prøvet demoen, og den kører uden problemer her, uden
patch eller noget. Ganske underholdende!
Delphine anbefaler at man installerer Service Pack 1 til Windows XP, har
du gjort det?

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Søren Larsen

Dato : 07-08-03 05:16

> [...]
>
> --
> Is this a sig or an OE bug?
> Replace efternavn with my last name to send mail.

Køre selv den fulde version uden patch, og uden SP1 på XP

Søren

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 07-08-03 11:41

Søren Larsen wrote:
> "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> Køre selv den fulde version uden patch, og uden SP1 på XP
>
> Søren

I rest my case...

-Sune

--