Java, Applet?Backgammon online.
Fra : Lone Schmidt

Dato : 01-08-03 19:13

Der er stadig problemer med backgammon online. Bliver afbrudt i utide
med tabte point til følge
som jeg har forstået, er det ikke Java, men Applet der er afgørende?
hvis det er tilfældet, kan manopdatere, optimere, eller på anden måde
forbedre situationen?
Alle browsere er afprøvet , Camino er bedst, men ikke god nok.
V. mozilla kan man ikke kommme tilbage i spillet.
Øs af jeres visdom! ;-D
--
Venlige hilsner
og grumme god hygge

Fra : Jesper

Dato : 02-08-03 08:31

Lone Schmidt <mailloneabso@nospamnetscape.net> wrote:

> [...]
> Alle browsere er afprøvet , Camino er bedst, men ikke god nok.
> V. mozilla kan man ikke kommme tilbage i spillet.

Du kunne starte med en URL så vi selv kan kigge på tingene.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 02-08-03 09:08

www.tv2.dk

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Jesper

Dato : 02-08-03 09:55

> [...]

> Alle browsere er afprøvet , Camino er bedst, men ikke god nok.
> V. mozilla kan man ikke kommme tilbage i spillet.

Du må meget undskylde mig, men spillene på TV2.dk virker glimrende i
MacOS X 10.2.6 med Java 1.4.1 på min 400 MHz PowerMac G4 med 512 MB RAM
og 256 Kbit ADSL forbindelse.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 02-08-03 15:44

Jesper <none@invalid.invalid> wrote:

> Du må meget undskylde mig, men spillene på TV2.dk virker glimrende i
> MacOS X 10.2.6 med Java 1.4.1 på min 400 MHz PowerMac G4 med 512 MB RAM
> og 256 Kbit ADSL forbindelse.
Hej Jesper og Jesper
Tak til Gylling, for indtræden på det rette tidspunkt.

Det glæder mig at spillet virker upåklageligt hos dig, Jesper
Hvilke browser bruger du?
Det er stort set det samme grej, der bruges her, dog 1 GB RAM.

Skud i tågen: Kan hastigheden være sat forkert i computer?
--
Venlige hilsner
og grumme god hygge

Fra : Jesper

Dato : 02-08-03 18:26

> [...]

> Det er stort set det samme grej, der bruges her, dog 1 GB RAM.
>
> Skud i tågen: Kan hastigheden være sat forkert i computer?

Jeg bruger Mozilla 1.5b build 20030731
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 03-08-03 10:21

> Jeg bruger Mozilla 1.5b build 20030731
Hvad betyder build .......?
--
Venlige hilsner
og grumme god hygge

Fra : Jesper

Dato : 03-08-03 10:41

Lone Schmidt <mailloneabso@nospamnetscape.net> wrote:

> Hvad betyder build .......?

En build er faktisk et versionsnummer, hver gang der laves ændringer i
produktet får det et nyt buildnummer, også selvom det bibeholder det
officielle versionsnummer.

For Mozillas vedkommende laves der daglige ændringer og build 20030731
er den version fra 31. Juli 2003
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 03-08-03 16:25

> Jeg bruger Mozilla 1.5b build 20030731

Hej Jesper.
Min Mozilla siger også at den er mere end 4 uger gammel og noget med
"night build", er det opdateringen? så vil jeg da ikke ignorere den
mere!
Vedr. Java, har jeg i Æ- f , set info i java mappe, jeg kan ikke finde
versions nummer, ej heller navn og endelse. Softwareopdatering siger:
alt OK. er det noget andet Java end en mappe, jeg skal se efter?

kan det være fordi at java ikke er indekseret? det er ikke min computer,
men jeg tror ikke at den er indekseret.
Brug søndagen fornuftigt.......svar mig!! )
--
Venlige hilsner
og grumme god hygge

Fra : Jesper

Dato : 03-08-03 16:47

> [...]

> men jeg tror ikke at den er indekseret.
> Brug søndagen fornuftigt.......svar mig!! )

java er ligeglad med indeksseringen, men hvar du hentet den seneste
javaopdatering, 1.4.1?
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Lone Koefoed

Dato : 03-08-03 09:43

In article <1fz1300.f8krnp159ctgrN%mailloneabso@nospamnetscape.net>,
mailloneabso@nospamnetscape.net (Lone Schmidt) wrote:

> Der er stadig problemer med backgammon online. Bliver afbrudt i utide
> med tabte point til følge

Jeg har ingen løsning, men har selvsamme problem med whist på samme site
(spil.tv2.dk). Kan ikke få det til at fungere pålideligt, men har ikke
prøvet med Mozilla 1.5, som en anden åbenbart har held med.

Jeg lytter med spænding med her.

--
Lone

Fra : Lone Koefoed

Dato : 04-08-03 11:42

In article <karotte-7B8610.10431503082003@news.net.uni-c.dk>,
Lone Koefoed <karotte@mac.com> wrote:

> Jeg har ingen løsning, men har selvsamme problem med whist på samme site
> (spil.tv2.dk). Kan ikke få det til at fungere pålideligt, men har ikke
> prøvet med Mozilla 1.5, som en anden åbenbart har held med.

Hentede Mozilla 1.5 i går. Spillede whist i 15 min uden problemer uden
at være logget på (altså i gæsterummet). Der var nok 25 brugere i samme
rum som mig.
Loggede så på og spillede effektivt i 10 min, med to afbrydelser
(mozilla gik ned) og ustabil fremtoning. Der var nok 140 brugere i
rummet.
Mærkeligt. Gad vide, om det har noget at gøre med antallet af brugere i
rummet?

Ved ikke, om det hjælper nogen med noget debugging i Lones spørgsmål
også?

--
Lone

Fra : Lone Schmidt

Dato : 04-08-03 16:18

> [...]

> rummet?
>
> Ved ikke, om det hjælper nogen med noget debugging i Lones spørgsmål

Hej Lone.
jeg har ikke forstand på bugs, men gætter at der er fejl som skal
rapporteres?
Jeg forstår heller ikke at det kan volde så store problemer for nogen,
og så er der andre hvor det kører problemfrit??

Kan vi så få ALLE de kloge hoveder på banen, for der er et par Loner
med problemer!!
--
Venlige hilsner
og grumme god hygge

Fra : Morten Lind

Dato : 04-08-03 16:55

Lone Schmidt <mailloneabso@nospamnetscape.net> wrote:

> Kan vi så få ALLE de kloge hoveder på banen, for der er et par Loner
> med problemer!!

Hej Loner))

Ja, nu er jeg jo ikke særlig klog, så mit bedste råd må være at holde op
med at spille))))
M., der ikke har held i spil, men i så meget andet))))))))))))))))
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Lone Schmidt

Dato : 04-08-03 17:15

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Hej Loner))
>
> Ja, nu er jeg jo ikke særlig klog, så mit bedste råd må være at holde op
> med at spille))))
> M., der ikke har held i spil, men i så meget andet))))))))))))))))
Hej Morten ;-D
Det glæder mig at du har held i så meget andet!
Jeg er heller ikke heldig i spil, og iøvrigt er det slet ikke mig der
spiller BG. Det har jeg jo ikke tid til når det er Mac, der står mit
hjerte nær!! ))
--
Venlige hilsner
og grumme god hygge