åbne dmg.bin
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 01-08-03 14:49

Er det downloaden der nu to gange er gået forkert, når Disc Copy siger:

Kunne ikke aktivere "Dec2002DevToolsCD.dmg.bin" pga. fejl 95. (ingen
arkivsystmer, der kan aktiveres)

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 01-08-03 20:31

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> Er det downloaden der nu to gange er gået forkert, når Disc Copy siger:
>
> Kunne ikke aktivere "Dec2002DevToolsCD.dmg.bin" pga. fejl 95. (ingen
> arkivsystmer, der kan aktiveres)

Måske den ikke er pakket ud inden aktivering. Hvad sker der hvis du
dropper den over StuffItExpander? (kun et gæt, men det er da surt at
hente så meget over nettet forgæves)
--
Poul

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 02-08-03 09:25

Poul Skovmand Thingholm <fjern_pst@phenomen.dk> wrote:

> Måske den ikke er pakket ud inden aktivering. Hvad sker der hvis du
> dropper den over StuffItExpander? (kun et gæt, men det er da surt at
> hente så meget over nettet forgæves)

Tak - er prøvet-

Min 512-forbindelse tillod mig at hente "macbinary segments" i stedet
(de 300 MB er splittet op i 30 stk 10MB-dele). Og nu virker det.

Forhåbentlig kan andre få glæde af mine erfaringer

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie