hjælp til counter strike
Fra : Niels Ibsen

Dato : 01-08-03 12:02

Hej. Jeg har netop købt counter strike og opdateret således at jeg kan
spille løs, hvilket er super. mit spørgsmål drejer sig dog om at jeg har
hørt at der kan downloades et eller andet så man kan spille counter strike
mod computeren og altså ikke nødvendigsvis behøver at gå online. Hvor og
hvordan gør jeg dette?

Mvh Niels

Fra : S3N80R

Dato : 01-08-03 12:18

On Fri, 1 Aug 2003 13:02:12 +0200, someone who claims to be "Niels
Ibsen" <mail@niib.dk> wrote:

> [...]
>mod computeren og altså ikke nødvendigsvis behøver at gå online. Hvor og

Hejsa Niels,

Så kan jeg klart anbefale dig Pod Bot: http://podbot.nuclearbox.com/ !

Det er meget nemt at sætte op - og enormt godt at øve sig med =)

Med venlig hilsen

sIQ | S3N80R - www.siq.dk

Fra : Sune Storgaard

Dato : 01-08-03 12:07

Niels Ibsen mumbled his insignificant opinion in:

> [...]
> counter strike mod computeren og altså ikke nødvendigsvis behøver at
> gå online. Hvor og hvordan gør jeg dette?

http://bot.counter-strike.net/realbot/
eller
http://podbot.nuclearbox.com/

Så kan du starte en LAN server og spille mod computeren. Der findes måske
bots der er bedre end ovenstående?

Fra : Niels Ibsen

Dato : 01-08-03 12:38

1000 tak for hjælpen, og for ekstremt hurtige svar,....det ser ud til at
virke fint,....de giver dog også kamp til stregen skal jeg love for. Øvelse
er dog godt før jeg begiver mig på nettet.
mvh Niels

Fra : Lars Stokholm

Dato : 01-08-03 13:43

In dk.spil.computer, Niels Ibsen wrote:

>de giver dog også kamp til stregen skal jeg love for.

Hvis du bruger PODBot (hvad jeg anbefaler) så kan du finde en udførlig
opsætningsvejlening i selve opsætningsfilen: cstrike\podbot\podbot.cfg

Ellers har spørgsmål om Counter-Strike faktisk hjemme i:

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : Sune Storgaard

Dato : 01-08-03 12:07