hjælp med ciklider (hvilke)
Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 31-07-03 23:41

kan i ikke hjælpe mig med at finde ud af hvilke ciklider det er jeg har, og
hvilke der er han & hun???
der er en masse billeder på www.poppe.pisaf.dk under akvarier
evt. hvis der skulle være nogle i randers, som har meget forstand på
ciklider, så vil jeg da godt give en kop kaffe eller ligende

--
Dennis
Randers

Fra : Mikkel Stepién Munk

Dato : 01-08-03 00:07

Jeg kan i hvert fald se et par ahlier ( hannen er blå og hunnen er grå ).
Ydermere er det nogle aulonocare og en fulleborni...

Fra : Carsten Gall

Dato : 01-08-03 00:05

D19SakaPOPPE <D19S@webspeed.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f299afe$0$97212$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> evt. hvis der skulle være nogle i randers, som har meget forstand på
> ciklider, så vil jeg da godt give en kop kaffe eller ligende

Enten kan man ikke forstørre billederne, eller osse er de så uskabe,
at det ikke med sikkerhed kan identificeres
som en fisk eller fugl.

Carsten

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 01-08-03 02:25

> [...]
> evt. hvis der skulle være nogle i randers, som har meget forstand på
> ciklider, så vil jeg da godt give en kop kaffe eller ligende

På denne side linker du til din harddisk:
http://www.poppe.pisaf.dk/div%20akvarie%20billeder.htm
Det gør det "lidt" svært at åbne billederne

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Maria Hansen

Dato : 01-08-03 09:34

"D19SakaPOPPE" skrev:
> kan i ikke hjælpe mig med at finde ud af hvilke ciklider det er jeg har,
og
> hvilke der er han & hun???
> der er en masse billeder på www.poppe.pisaf.dk under akvarier

Jeg checkede lige dine billeder ud, fordi jeg også selv er ved at
identificere egne cichlide-arter - men dine billeder er godt nok små. Hvor
mange forskellige arter, tror du, du har?
Jeg synes at kunne genkende den blåstribede nederst til venstre, men kan
ikke se, om det bare er en af de andre fra en anden vinkel ...
Hvis det er den slags, jeg tror det er, så skulle hunne imidlertid være
spættet på laksefarvet baggrund med sorte pletter. Sådan cirka. Har du sådan
en?

Skægt nok med al det akvarievæsen.

Venligst, Maria