Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sjov foto-tur i Århus!
Fra : Rene

Dato : 31-07-03 11:53

Dem skal der komme nogle flere af, og forhåbentligt endnu større fremmøde
næste gang!

se lidt billeder fra turen...

http://foto-basen.dk/kategorier/showpic.asp?id=29&pageid=1

MVH

René

Fra : Ingrid

Dato : 31-07-03 12:14

Ærgerligt at jeg gik glip af det! Jeg vil gerne med næste gang

Ingrid
Århus

Fra : Rene

Dato : 31-07-03 12:29

Du skal da være velkommen!

MVH

René

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 31-07-03 12:56

Hej Rene,

> Dem skal der komme nogle flere af, og forhåbentligt endnu større fremmøde
> næste gang!

Kan man få lidt mere besked om denne "klub"? Skal man være medlem af noget
eller er der noget som jeg har overset? Er det kun i Århus?

/Glenn
(Remove "REMOVETHIS" in the end of my e-mail to reply.)

Fra : Rene

Dato : 31-07-03 13:27

Hej med dig!

Det var http://www.foto-basen.dk/index.asp der arrangerede turen, så det er
vel bare at melde dig på det site, så er du med

MVH

René