Glider frigivet som Freeware
Fra : Jesper

Dato : 30-07-03 23:03

Efter at Casady og Greene er gået fallit er rettighederne til Glider
vendt tilbage til ophavsmanden, John Calhoun, og han har lagt dem ud
gratis på sin hjemmeside

http://homepage.mac.com/calhoun/

Det drejer sig om Glider Pro til OS 9/X og diverse huse samt Gilder 4
til OS 6/7 samt Windoze.

global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 31-07-03 00:13

Jesper <none@invalid.invalid> wrote:

> [...]
> gratis på sin hjemmeside
>
> http://homepage.mac.com/calhoun/
>
> Det drejer sig om Glider Pro til OS 9/X og diverse huse samt Gilder 4

Jesper ... du har lige gjort mig meget meget glad og nostalgisk

--
PS: This is what part of the alphabet would look like
if Q and R were eliminated.

- Mitch Hedberg

Fra : Jesper

Dato : 31-07-03 05:01

fThomas Boelskifte <transporterroom1@boelskifte.dk> wrote:

> Jesper ... du har lige gjort mig meget meget glad og nostalgisk

Jeg er selv blevet meget glad og nostalgisk, det er min fødselsdag idag
og jeg sidder og spiller Glider 4 til Windows i Virtual PC, Glider 4 til
Mac kræver nemlig max16 farver og det vil min skærm ikke gi' mig,så den
har jeg ikke kunnet spille siden min mor skilte sig af med min aflagte
LC II i 1999 for at få sig en ny iMac.

Jeg har sendt en takkemail til John Calhoun.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 31-07-03 19:46

Jesper <none@invalid.invalid> wrote:

> Efter at Casady og Greene er gået fallit er rettighederne til Glider
> vendt tilbage til ophavsmanden, John Calhoun, og han har lagt dem ud
> gratis på sin hjemmeside

flashback: SE, 1989

så fedt - og den kører nu i farver under Jaguar.

Tak Jesper

--and don't forget to boogie