Ny knallert som samlesæt?
Fra : Steen F.

Dato : 29-07-03 12:39

Hejsa
Kan kan købe nye knallerter som samlesæt og spare nogle penge på den måde?

MVH Steen

Fra : Holger Danske

Dato : 29-07-03 13:22

Steen F. wrote:
> Hejsa
> Kan kan købe nye knallerter som samlesæt og spare nogle penge på den
> måde?

Nej det tror jeg næppe du kan

Men jeg kan da godt fremskaffe dig nogle projekter du kan arbejde videre på

Allan
--
-- H.D. --

Fra : Steen F.

Dato : 29-07-03 13:35

Holger Danske wrote:
> Nej det tror jeg næppe du kan

Okay, det var da et forsøg værd. Jeg har nemlig ikke 10k til en ny knallert,
og det er jo ikke til at opdrive noget der kan køre for under 4000 hvlket
jeg synes er for dyrt sammenlignet med nyprisen (man ved jo ikke hvor
misligholdt motor/gearkasse er osv).

> Men jeg kan da godt fremskaffe dig nogle projekter du kan arbejde
> videre på

Øhm... fortæl?

/Steen

Fra : Kim Larsen

Dato : 29-07-03 14:07

"Steen F." <steen.koldingNOSPAM@NOSPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og det er jo ikke til at opdrive noget der kan køre for under 4000 hvlket
> jeg synes er for dyrt sammenlignet med nyprisen (man ved jo ikke hvor

Læses med et smil på læben.

Du kan bruge de 4k du har til nye stumper, når du så har fået samlet mere
sammen, så kan du købe flere stumper, og sådan kan du blive ved, så til
sidst, så har du hvad du ønsker, og med garanti også verdens dyreste
knallert

Kim Larsen

Fra : Steen F.

Dato : 29-07-03 21:36

Kim Larsen wrote:
> [...]
> mere sammen, så kan du købe flere stumper, og sådan kan du blive ved,
> så til sidst, så har du hvad du ønsker, og med garanti også verdens

*lol*
tænke det nok...
Prøver DBA. Der er større udvalg end herinde.

/Steen