Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billede: Storebæltsbroen
Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 29-07-03 11:14

Vil skåne jeg for resten af mine feriebilleder. Her en dog et af
Storebæltsbroen fra i går aftes inden vi var hjemme.
http://www.freelancefotograf.dk/album/tricks.aspx?a=0&i=24&z=1&c=0&x=0&y=0

Ved godt det er set en milliard gange før - kunne bare godt lide farverne.
Den bliver lidt grimmere når den er komprimeret, så her er fullsize
http://www.freelancefotograf.dk/album/diverse/PICT4209.JPG

Jan

Fra : Kenneth

Dato : 29-07-03 11:20

"Jan Emil Christiansen" <info@webmasteren.dk> wrote in message
> [...]
>
> Ved godt det er set en milliard gange før - kunne bare godt lide farverne.
> Den bliver lidt grimmere når den er komprimeret, så her er fullsize

Prøv at rotér det, så det er lige. Det ville være meget pænere.

Kenneth

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-03 11:28

Flot billede, men skynd dig at rette horisonten op, inden alt vandet i
østersøen render ud

vh
Søren H. N.

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 29-07-03 11:36

>skynd dig at rette horisonten op, inden alt vandet i
> østersøen render ud
Ja det ser lidt skæv ud. Undre mig bare da jeg brugte et stativ jeg har købt
og alt stod vandret. Noget må have snydt mig (igen).

Jan

Fra : Erik Aalund

Dato : 29-07-03 12:01

"Jan Emil Christiansen" <info@webmasteren.dk> skrev i en meddelelse
> Ja det ser lidt skæv ud. Undre mig bare da jeg brugte et stativ jeg har
købt
> og alt stod vandret. Noget må have snydt mig (igen).

ahhhh endeligt et bevis for at Jorden er rund! )

Fra : Vega

Dato : 29-07-03 11:46

> [...]
>
> Ved godt det er set en milliard gange før - kunne bare godt lide farverne.
> Den bliver lidt grimmere når den er komprimeret, så her er fullsize

Hvilket kamera har du brugt?

Mvh. Vega.

Fra : Kai Birger Nielsen

Dato : 29-07-03 12:01

In <3f265049$0$76166$edfadb0f@dread11.news.tele.dk> "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> writes:

>"Jan Emil Christiansen" <info@webmasteren.dk> skrev i en meddelelse

>Hvilket kamera har du brugt?

>Mvh. Vega.

Ifølge exif-data i filen er det:
Make: Minolta Co., Ltd.
Model: DiMAGE 7i

mvh Birger Nielsen (bnielsen@daimi.au.dk)

Fra : Tony L

Dato : 29-07-03 13:15

> Ifølge exif-data i filen er det:
> Make: Minolta Co., Ltd.
> Model: DiMAGE 7i
>
> mvh Birger Nielsen (bnielsen@daimi.au.dk)

Hey

hvordan får du Exif-data frem her??

TonyL

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-07-03 14:01

"Tony L" <lindkoldNOSPAM@city.dk> wrote in

> hvordan får du Exif-data frem her??

Gem billedet på din harddisk og gør som du plejer :)

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 29-07-03 14:12

> Hvilket kamera har du brugt?

Minolta Dimage 7i. Har kørt alt på auto og på lav opløsning.
Er kun nået til det niveau, hvor jeg prøver mig frem.

Jan

Fra : max

Dato : 29-07-03 14:40

> Minolta Dimage 7i. Har kørt alt på auto og på lav opløsning.
> Er kun nået til det niveau, hvor jeg prøver mig frem.
>
> Jan

Jeg har forbedret dine billeder.. Njae, men jeg har væltet
dem lidt så der kommer noget bevægelse i, jeg syns det gør
dem mere interessante, det er en almindelig brugt teknik, som
jeg altid får skideballe for her i gruppen.. Broen er rettet
op og fået noget kontrast men det ved jeg ikke om har hjulpet.
-max-

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 29-07-03 14:46

Det ser helt klart lækkert ud.
Tak for kigget. Det burde jo motivere mig til selv at lege lidt.

Jan

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-07-03 12:56

Jan Emil Christiansen skrev :
> [...]
>
> Ved godt det er set en milliard gange før - kunne bare godt lide farverne.
> Den bliver lidt grimmere når den er komprimeret, så her er fullsize

FLOT!!!
Jeg antager at du har brugt lang eksponeringstid idet det jo nok er
billygter der ses som lysstriber.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd (opdateret 22.7.03)

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 29-07-03 14:13

> Jeg antager at du har brugt lang eksponeringstid idet det jo nok er
> billygter der ses som lysstriber.

Du har nok ret. Jeg er stadig på "auto" - er lige ved at sætte mig ind i
tingene.

vh
Jan

Fra : Anders Kvist

Dato : 29-07-03 13:05

Jan Emil Christiansen wrote:
> http://www.freelancefotograf.dk/album/diverse/PICT4209.JPG

En opretning...som alle andre har sagt, og en klipning lige over stenene
til højre...og så helt næsten helt ud til venstre og så klip lige over
pylonerne... giver faktisk et rigtigt godt billede...prøvede lige :)

MVH

Anders Kvist

Fra : Thomas H.

Dato : 29-07-03 16:09

> [...]
>
> Ved godt det er set en milliard gange før - kunne bare godt lide farverne.
> Den bliver lidt grimmere når den er komprimeret, så her er fullsize

Flot ! Lyset er lige perfekt afstemt, så pylonerne ikke er overbelyst.
Men ærgerligt du ikke var der lidt tidligere, for lige netop i går,
så himlen fuldstændig ud, som da jeg tog disse billeder :
www.thhe.dk/Storebælt.htm engang i foråret.

Mvh
Thomas

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 29-07-03 16:32

> [...]
> Men ærgerligt du ikke var der lidt tidligere, for lige netop i går,
> så himlen fuldstændig ud, som da jeg tog disse billeder :

De er sku flotte. Min kæreste var også godt sur da jeg kørte forkert, så vi
kom for sent.
Men sådan er det jo desværre/heldigvis med foto. Man skal være på rette sted
når det sker.

Jan

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 29-07-03 17:36

Hej Thomas,

www.thhe.dk/Storebælt.htm

Den øverste række af billeder ser da for vild gode ud! Provokerende gode ud
faktisk. Hvilket kamera er det taget med? Nogle specielle indstillinger?

/Glenn
(Remove "REMOVETHIS" in the end of my e-mail to reply.)

P.S.: http://www.thhe.dk/Storebælt.htm - æ?

Fra : Thomas H.

Dato : 29-07-03 23:28

"Glenn Rasmussen" <tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse

> Hej Thomas,
>
> www.thhe.dk/Storebælt.htm
>
> Den øverste række af billeder ser da for vild gode ud! Provokerende gode
ud
> faktisk.

Tak

Hvilket kamera er det taget med? Nogle specielle indstillinger?

Olympus C-3020z ...nææ ikke noget specielt, andet end at blænden
er dæmpet meget, for at få detaljerne med

> P.S.: http://www.thhe.dk/Storebælt.htm - æ?

Hmm ja, måske ikke så udenlands-venligt