Et andet spændende kort - men hvilket ?
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 03-04-01 13:40

Halløjsa

Et Daystar DIGITAL kort som sidder i ABC-slot med 41 x 3 ben i IIvi hvad
er det ?

--
Ciao Jesper

Fra : Simon T

Dato : 03-04-01 13:58

On Tue, 3 Apr 2001 14:39:54 +0200, Jesper Haaber Gylling wrote
(in message <1eraly3.qvv1at4sc79kN%jesper@gylling.net>):

> Halløjsa
>
> Et Daystar DIGITAL kort som sidder i ABC-slot med 41 x 3 ben i IIvi hvad
> er det ?

Sansynligvis et processor-opgraderingskort. Hvad sidder der på af køling?
Jeg vil regne med at et 601-kort vil være en stor køleplade...
Søg evt. på google med "Daystar DIGITAL IIVI", det giver en del resultater.

Med Venlig Hilsen

Simon T

PS: ABC-slot? Hvad er det dog? Du mener PDS-slotten ikke?

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 03-04-01 14:03

Simon T <mac@fjerndetterhk.dk> wrote:

> [...]
>
> Med Venlig Hilsen
>
> Simon T
>
> PS: ABC-slot? Hvad er det dog? Du mener PDS-slotten ikke?

På bagsiden står der Universal Powercache copyright 1992. Der sidder 2
Motorloa dimser på.

Det er muligt den hedder PDS slot, men der står ABC på printpladen og
den har nummer J18.

--
Ciao Jesper