iChat
Fra : Henning Vestergaard ~

Dato : 26-07-03 20:06

Min ICQ-liste er svundet ind, og mine venner spørger om jeg ikke har [MSN]
Messenger. Jeg gider ikke bruge flere chatprogrammer, og iChat bruger jeg
ikke da jeg ikke kender nogen der bruger Mac.

Kan vi vente at iChat med Panther kan tale med MSN Messenger?

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 26-07-03 20:28

Henning Vestergaard Poulsen <hvp@livgarden.dk> writes:

> [...]
> ikke da jeg ikke kender nogen der bruger Mac.
>
> Kan vi vente at iChat med Panther kan tale med MSN Messenger?

Næppe, da de er konkurrenter.

"Fire" klienten kan snakke Yahoo, MSN, AIM (iChat svjv), ICQ og vist
et par stykker mere. Så kan du nøjes med den - den er ok.
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 26-07-03 23:39

Hej Thorbjørn

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@unixsnedkeren.dk> wrote:

> "Fire" klienten kan snakke Yahoo, MSN, AIM (iChat svjv), ICQ og vist
> et par stykker mere. Så kan du nøjes med den - den er ok.

Den fangede jeg ikke helt. Jeg sidder pt med ICQ 1.7.2 på min Quadra,
men hvordan kommer jeg til at snakke med jer andre? Skal jeg bare
beslutte mig til min PM8600 og så få et nyere program til 9.2.2?

Men hvilket?

/Seb
DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 27-07-03 05:59

sadyhr@mail.tele.dk (Sebastian Adorján Dyhr) writes:

> [...]
> men hvordan kommer jeg til at snakke med jer andre? Skal jeg bare
> beslutte mig til min PM8600 og så få et nyere program til 9.2.2?

Undskyld. Fire er et OX X program. Jeg kender ikke til nogen
multi-klienter til OS 8-9 stykket.

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 27-07-03 19:42

Hej Thorbjørn

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@unixsnedkeren.dk> wrote:

> Undskyld. Fire er et OX X program. Jeg kender ikke til nogen
> multi-klienter til OS 8-9 stykket.

Nå det er helt ok, nu håber jeg på snarligt at få et G3 kort til min
9600, så kan jeg da også køre OSX