sommerhilsen: Vandretur i Sverige - nu med~
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 25-07-03 17:51

Som en sommerhilsen til dk.edb.mac får I her et lille stemningsbillede
i lyd og levende billeder fra en vandretur i Sverige, hvor vi foruden
et Trangia havde medbragt en Pismo. Ved at hacke strøm fra en
udendørs-lampe i en hytte lykkedes det at redigere dette video-klip.

http://www.janus.dk/download/vandretur_sverige_2003_low.mov

Kvaliteten her er dårlig pga. dårlig båndbredde over GSM, men der
kommer en bedre udgave i bedre kvalitet, når PowerBook'en kommer hjem
fra Sverige.

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: janus@jabber.org

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 25-07-03 21:05

Janus Sandsgaard wrote:
> [...]
> et Trangia havde medbragt en Pismo. Ved at hacke strøm fra en
> udendørs-lampe i en hytte lykkedes det at redigere dette video-klip.

LOL, ikke om jeg så fik penge for ville jeg tage en computer med på
vandretur. Det absolutte max. ville være en SLUKKET mobil telefon, til
brug i nødstilfælde.

Mvh

Bruno

Fra : Lone Schmidt

Dato : 26-07-03 20:56

iddqdATworldonline.dk <iddqd@worldonline.dk> wrote:

> LOL, ikke om jeg så fik penge for ville jeg tage en computer med på
> vandretur. Det absolutte max. ville være en SLUKKET mobil telefon, til
> [...]

jeg kan godt følge dig, men dét at Janus deler sine oplevelser med os,
er da dejligt! ;-D
--
Venlige hilsner
og grumme god hygge

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 26-07-03 22:27

Lone Schmidt <mailloneabso@nospamnetscape.net> wrote:

> men dét at Janus deler sine oplevelser med os,
> er da dejligt! ;-D

Ja, det er da herligt med lidt indput ud over det sædvanlige her på
dk.edb.mac!

Fortsat god tur Janus!

--
Mvh Martin