Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus C-750 Ultra Zoom
Fra : Moojundai

Dato : 24-07-03 21:42

Er der nogen der har et ovenstående?

Jeg ville meget gerne høre lidt fra en der havde købt et, og gerne se lidt
billeder inden jeg gik ud og investerede i et

Peter!

Fra : Th Frydensberg

Dato : 24-07-03 21:55

Moojundai wrote:

> Er der nogen der har et ovenstående?
>
> Jeg ville meget gerne høre lidt fra en der havde købt et, og gerne se lidt
> billeder inden jeg gik ud og investerede i et

Hej
søg lidt tilbage i gruppen .
der er et par stykker der har skrevet lidt om det kamera .

--
mv / th

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-03 22:18

"Moojundai" <yehaah.hotmail@com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har et ovenstående?
>
> Jeg ville meget gerne høre lidt fra en der havde købt et, og gerne se lidt
> billeder inden jeg gik ud og investerede i et
>
> Peter!

Hej Peter

Jeg har lige købt et c-750 UZ, fik det leveret igår så det er begrænset,
hvad jeg har
prøvet af endtil nu men nogle billeder er det blevet til.
Indtil nu har det levet 100% op til min forventning.
Jeg har uplodet nogle test billeder her http://www.pbase.com/polars/test
tårnet på himmelbjerget er taget med fuld zoom på 6 km afstand.

Fra : -Thomas H-

Dato : 24-07-03 22:28

> [...]
>
> Jeg ville meget gerne høre lidt fra en der havde købt et, og gerne se lidt
> billeder inden jeg gik ud og investerede i et

Jeg har som skrevet tidligere købt et og jeg fik det i fredags.

Du er velkommen til at kigge i galleriet på www.trainweb.dk Alle billederne
i de gallerier hvor det står angivet, er taget med det kamera.

Med Venlig Hilsen

-Thomas H-

Fra : Moojundai

Dato : 25-07-03 08:44

Har du taget nogen indendørsbilleder i remiser mv?

Jeg vil meget gerne vide hvordan det går i lidt dårligere belysning!

Peter!

Fra : Olsen

Dato : 24-07-03 23:37

> [...]
>
> Jeg ville meget gerne høre lidt fra en der havde købt et, og gerne se lidt
> billeder inden jeg gik ud og investerede i et

Hej Peter.
eg fik mit for 3 dage siden, det er ikke så mange billeder jeg har fået
taget
men lidt nærbilleder er det da blevet til, du kan se dem her.
http://home20.inet.tele.dk/m2olsen/ny_side_5.htm
Jeg kan kun sige jeg er vildt imponeret over det kamera, det tager
meget gode billeder, rimeligt nemt at finde ud af efter et par dage,
Så jeg er tilfreds endnu.

mvh. Mogens

Fra : Moojundai

Dato : 25-07-03 09:12

Det er flotte billeder, med masser af detalier!

Hvordan er den i dårligere belysning?

Jeg tænker på inden i en hal på 20-40 meters afstand, og med kunstig lys?

Den klarer det i hvertfald godt i sollys!

Peter!

Fra : Thomas H.

Dato : 25-07-03 12:06

"Moojundai" <yehaah.hotmail@com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har et ovenstående?
>
> Jeg ville meget gerne høre lidt fra en der havde købt et, og gerne se lidt
> billeder inden jeg gik ud og investerede i et

Jeg har ikke så mange på siden endnu, men en megaopdatering er på vej

www.thhe.dk/Airport.htm de sidste 8
www.thhe.dk/fotogalleri/Copenhagen_by_night-23.jpg
www.thhe.dk/kraner.jpg taget ca. 800 m. væk
www.thhe.dk/fotogalleri/Skib8.jpg
www.thhe.dk/fotogalleri/Skib9.jpg
www.thhe.dk/BMW_520i.htm

Fra : Moojundai

Dato : 25-07-03 12:12

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse

Jeg takker for de positive henvendelser, og har ny købt nyt kamera.

Den rare sælger hos kamerahuset.dk havde allerede forsøgt at sælge mig
C-5050, men forgæves.

Men da Thomas H, også mente at det var bedre egnet til mit behov (og prisen
faldt), så har jeg alligevel taget det til mig.
At den så kan bruge både de gamle SD kort jeg har fra det gamle, det xD der
følger med (32 MB) samt de par CF kort jeg også har liggende er kun et plus.
Det ser ud til at de kan ligge der samtigigt, og at man kan skifte mellem
dem med en knap på bagsiden (kan nogen verificere det?), hvilket må være
smart :)

Jeg er lidt trist over at skulle fortsætte med 3x zoom, men til gengæld kan
jeg genbruge mine kort (6 stk), få 5 mip pix frem for 4, den skulle være
bedre hvad angår lys, er mere robust (skal bruges i støvede omgivelser) og
jeg slipper for den irriterende skærm i kighullet.

Peter!