MS Outlook 2001
Fra : Matthias Jarl Rasmus~

Dato : 02-04-01 23:36

Jeg har lige downloadet beta-udgaven af Microsoft Outlook 2001, men når
jeg forsøger at åbne den får jeg følgende fejlmeddelelse:

Programmet "Microsoft Outlook" kan ikke åbnes, fordi
"Appearancelib--IsAppearanceClient" ikke findes:

Hvor kan jeg få fat i de manglende filer?

Jeg benytter en PM4400 med MacOS 8.1.

Mvh.
Matthias Rasmussen

Fra : m.n.

Dato : 02-04-01 23:00

Er det ikke fordi MS Outlook er en Client/server version?
Så skal du nok ha' fat i Outlook Express...

hilsen Morten

- - -
Har du nogensinde besøgt www.volvoentusiasterne.dk

<1er9g0n.1k83rmtik3fsyN%mjr@city.dk>...