farvel til Netscape, hvad så?
Fra : Thomas Heinesen

Dato : 19-07-03 17:36

Rigtig træls at de lukker min yndlingsbrowser.
Nå men, så må Safari jo få chancen. Jeg kan bare ikke finde ud af at
flytte mine bookmarks fra Netscape til Safari. Burde det være særlig
svært, eller er der et eller andet jeg overser?
På forhånd tak,
Thomas

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 19-07-03 18:09

Thomas Heinesen <heinesen@mail.dk> wrote:

> [...]
> flytte mine bookmarks fra Netscape til Safari. Burde det være særlig
> svært, eller er der et eller andet jeg overser?

Camino, Mozilla

Bruger du ikke iChat ?

mit screenname er macnerd1965

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Thomas Heinesen

Dato : 19-07-03 18:45

Hmm, har lige prøvet at fange dig på iChaten, men du er der vist ikke.
Thomas
thohei4u

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 19-07-03 19:44

Thomas Heinesen <heinesen@mail.dk> wrote:

> Hmm, har lige prøvet at fange dig på iChaten, men du er der vist ikke.
> Thomas
> thohei4u

Prøv at taste æble + g og så MacSnakDK

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Thomas Heinesen

Dato : 19-07-03 20:06

ok, og hvad så?

Fra : David Blangstrup

Dato : 19-07-03 21:08

Thomas Heinesen <heinesen@mail.dk> wrote:

> ok, og hvad så?

Du skal svare i bunden her. Dér hænger han altid ud, altså på MacSnakDk,
ikke i bunden.
--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Thomas

Dato : 19-07-03 22:07

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) wrote in message news:<1fyd2wc.49g2w9wdwhgwN%jesper@gylling.net>...

> Prøv at taste æble + g og så MacSnakDK

Der var ikke rigtig nogen der ville tale om det emne da du var inde og
se flimmer. Men jeg har nu downloaded Camino og så let som ingenting
importeret mine bookmarks. Det eneste er at de stadig er i en mappe
for sig selv, men det kan jeg nok fixe imorgen når jeg er klar i
hovedet.
Tak for hjælpen, jeg går ud fra at din korte besked betød at du
anbefalede Camino. Den er ihvert fald rigtig hurtig.
Thomas

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 20-07-03 09:10

Thomas <heinesen@mail.dk> wrote:

> jeg går ud fra at din korte besked betød at du
> anbefalede Camino. Den er ihvert fald rigtig hurtig.

Mozilla er også et bud eller hvis du vil være på "the cutting edge" så
Firebird. Begge er li' så hurtige som Camino.

At AOL lukker og slukker for Netscape er iøvrigt ikke det alvorligste,
hvis bare Mozilla.org kan holden liv i browserne som OpenSource projekt.

--
Mvh Martin
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 19-07-03 22:18

> [...]

> flytte mine bookmarks fra Netscape til Safari. Burde det være særlig
> svært, eller er der et eller andet jeg overser?

Prøv med Safari Enhancer:
<http://www.macupdate.com/info.php/id/10482>

mvh.
Kaj.