MP3 med Master Fatman
Fra : Mad Maui

Dato : 10-07-03 21:00

Der skulle vel ikke være nogen der ude i det danske land der kunne overtales
til at maile mig en MP3 fil med Master Fatman... det er næsten lige meget
hvilken en, bare Master Fatman synger på den....

Mail den enten til mig, eller post den i en binær gruppe, så vil jeg blive
MEGET glad....

--
//Morten Nørgaard
//Næstformand i Eidolon Aalborg

Fra : Thomas

Dato : 10-07-03 21:03

Hejsa

Det kan jeg ikke lige klare... Desværre...
Plejer "Coolium" (Ulrik K.) Ikke at ligge inde med
den slags ting...

Mvh. Thomas

Fra : Lars Petersen

Dato : 10-07-03 21:50

> [...]
> hvilken en, bare Master Fatman synger på den....
>
> Mail den enten til mig, eller post den i en binær gruppe, så vil jeg blive

Nu ved jeg ikke hvor meget det haster for dig, men du kunne jo låne "Hail,
Hail" på biblioteket.

/lars

Fra : Mad Maui

Dato : 10-07-03 21:54

Det haster faktisk rimelig meget... skal bruge den imorgen og har ikke tid
til at komme på bibliotektet...

Fra : -V-

Dato : 11-07-03 01:44

Lars Petersen wrote:

[om Master Fatman]
> "Hail, Hail"

Voldblæret plade.

Har været til et par koncerter med ham, alle store oplevelser.

Første gang var lige efter udgivelsen af pladen, og det var fandme skægt.
Pumpehuset (så vidt jeg husker), som var stopfyldt. Jge og mine følgesvende
havde lavet banner og hele dynen, inkl. at bage den klammeste jello-kage,
som primært bestod af husblas og frugtfarve.
På et passende tidspunkt smed vi den op på scenen, og Mesteren nedværdigede
sig til at tage en stor bid - til vores store fornøjelse naturligvis.
Resten af kagen smed han ud over scenekanten, og idet den dalede ned mod
publikum, skiltes de som vandene for Moses. Kagen ramte gulvet og hoppede
tre-fire gange, før den flækkede i to, og endegyldigt lagde sig til hvile.
Hvad der blev af resterne ved jeg ikke....

Skide fed aften.

-V-