Jeg sendte for nogle måneder siden et brev til Sony, jvf:
<
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=b51qfs%241
soe%241%40news.cybercity.dk>
Da jeg ikke havde modtaget svar i midten af juni, sendte jeg et rykkerbrev
til dem.
Jeg modtog kort tid efter brev om at mit brev var blevet videresendt til
rette person, og de beklagede forsinkelsen.
Forrige torsdag blev jeg så ringet op af en Marianne XXXXX fra Sony Music.
Hun bad mig udfærdige en liste over cder som jeg havde problemer med at
afspille, og sende denne til hende, og hun ville derefter forsøge at finde
ikke-kopisikrede versioner af cderne til mig.
Da jeg imidlertid kun har problem med én cd, den der er nævnt i brevet, ser
jeg det imidlertid som mere formålstjenesteligt at udbede svar på min
spørgsmål fra det første brev een gang til, da jeg ikke vil spises af med
cder - det er princippet det handler om!
Jeg sender et nyt brev til dem i dag, og se så hvad hun svarer når hun
returnerer fra ferie.
--
Anders Vind Ebbesen
"I would personally hate to provide our regular home users with /29"
- skrevet af en dansk ISP ansat