Søger militærmusik
Fra : Jimmy

Dato : 04-07-03 17:51

Hej

Jeg søger militærmusik til at holde gejsten oppe, når man styrketræner.

F.eks. Black Betty eller den der "hey ho"-et eller andet.

Har I nogle forslag?

Mvh
Jimmy

Fra : Morten M. Jørgensen

Dato : 04-07-03 18:28

> Jeg søger militærmusik til at holde gejsten oppe, når man styrketræner.

Det eneste musik der virkelig kan give pump på drengen er metal. Jeg kan
særdeles anbefale de gamle Metallica albums. The Crown
(WWW.THECROWNONLINE.COM) er for at sige det mildt også suverænt til det
formål.

Mvh.

Morten

Fra : Morten Guldager

Dato : 04-07-03 18:56

Fri, 04 Jul 2003 at 17:27 GMT Morten M. Jørgensen wrote

> Det eneste musik der virkelig kan give pump på drengen er metal.

Storslået, så kan det også være at vi endelig får givet Jimmy
en ordentlig musiksmag. Ikke at jeg konkret ved hvad han hører,
men jeg har mine fordomme...

> særdeles anbefale de gamle Metallica albums.

Enig, jeg pumper dog ikke jern....

/Morten

Fra : Lars Bernau

Dato : 04-07-03 20:22

In article <chiNa.2050$091.449@news.get2net.dk>, nyhedsgruppe@get2net.dk
says...
> Hej
>
> Jeg søger militærmusik til at holde gejsten oppe, når man styrketræner.
>
> F.eks. Black Betty eller den der "hey ho"-et eller andet.
>
> Har I nogle forslag?

Abigal Mead - I Wanna be Your Drill Instructor (Næsten fra filmen Full
Metal Jacket)

--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Jimmy

Dato : 04-07-03 20:33

"Lars Bernau" <bernau@invalid.dk> wrote in message
> In article <chiNa.2050$091.449@news.get2net.dk>, nyhedsgruppe@get2net.dk
> says...

> Abigal Mead - I Wanna be Your Drill Instructor (Næsten fra filmen Full
> Metal Jacket)

HA - Ja den er fed!
Den ryger på ønskelisten

Mvh
Jimmy

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 06-07-03 13:13

Således skrev "Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> i dk.kultur.musik
Fri, 4 Jul 2003 21:32:33 +0200:

>HA - Ja den er fed!
>Den ryger på ønskelisten

Prøv at finde Eskimo Pussy-remixet, det er, om end, endnu bedre.

Knud
--
I like winter. I like the cold. I like the sound of flowers dying.

Fra : Jimmy

Dato : 06-07-03 14:02

"Knud Winckelmann" <knud@fabel.dk> wrote in message
> Således skrev "Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> i dk.kultur.musik
> Fri, 4 Jul 2003 21:32:33 +0200:

> Prøv at finde Eskimo Pussy-remixet, det er, om end, endnu bedre.

Den vil jeg lede efter.
Det er præcis den slags musik der kan være fedt at træne til.
Altså kadence-musik.

Mvh
Jimmy

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 04-07-03 20:22

Jimmy wrote:

> Jeg søger militærmusik til at holde gejsten oppe, når man styrketræner.
>
> F.eks. Black Betty eller den der "hey ho"-et eller andet.
>
> Har I nogle forslag?

Nu hvor That Total Age med Nitzer Ebb alligevel kører i baggrunden,
kan jeg vel lige så godt anbefale den. Så kan du sikkert holde tempoet..

MUSCLE AND HATE!!!! ja, ja, det var sikkert ikke lige det, du ledte efter

Ulrik Magnusson

Fra : Hauge

Dato : 04-07-03 20:31

Hej