Don't know why
Fra : Anders Jensen

Dato : 03-07-03 17:37

Sangen Don't know why fra Norah Jones album Come Away with me... er der
nogen der ved hvem der har skrevet den og hvornår?... Jeg fik navnet Jesse
Harris på en side, men har ikke fundet andet.... kan det passe?... google er
vist sur på mig...

Nogen der ved lidt om det?

------
Anders

Fra : Troels

Dato : 03-07-03 17:46

> Nogen der ved lidt om det?

Jesse Harris er rigtigt nok. Han har skrevet flere af numrene og spiller
også akustisk og elektrisk guitar på flere af dem.

/Troels

Fra : Anders Jensen

Dato : 03-07-03 18:07

> Jesse Harris er rigtigt nok. Han har skrevet flere af numrene og spiller
> også akustisk og elektrisk guitar på flere af dem.

Ok... kan man så gå ud fra at den er skrevet specielt til den cd?... altså
at den ikke er udgivet med andre kunstnere ?

Takker for de hurtige svar.
------
Anders

Fra : Jesper Barrit

Dato : 03-07-03 17:49

Anders Jensen <gooferd@hotmail.com> wrote:
> [...]
> og hvornår?... Jeg fik navnet Jesse Harris på en side,
> men har ikke fundet andet.... kan det passe?... google er

Det er Jesse Harris der har skrevet den.

Den sang er desuden på det nye Pat Metheny album. Mere info her:
http://onequietnight.patmethenygroup.com

Jesper Barrit
http://www.dancake.dk/andet/sort/m_citrong.jpg
Jeg har kage!