Ready steady cook udstyr ?
Fra : Gerner

Dato : 16-07-03 18:07

Hvor mon man kan få de cylindrere som kokkene somme tider bruger til at fylde
med alskens småting og som, når cylinderen fjernes, står på talerkenen som et
lille tårn ?

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Krabsen

Dato : 16-07-03 18:58

Magasin, isenkræmmere og andre, der sælger køkkenudstyr.

mvh
Krabsen

Fra : Splinten

Dato : 16-07-03 19:12

"Krabsen" <news@krabsen.dk> skrev i en meddelelse
> Magasin, isenkræmmere og andre, der sælger køkkenudstyr.
>
> mvh
> Krabsen

Tak for et begavet svar som uden tvivl vil højne niveauet her i gruppen.

splinten

Fra : Ib

Dato : 16-07-03 20:31

fylde
med alskens småting og som, når cylinderen fjernes, står på talerkenen som
et
lille tårn ?

Og jeg købte mine engang i Netto, prøv at kigge i deres "kasser"
Mener at en af mine venner engang selv lavede nogle af et metalrør han havde
købt i et byggemarked.
Hvad for noget metal de er lavet af skal jeg ikke gøre mig klog på...

> Tak for et begavet svar som uden tvivl vil højne niveauet her i gruppen.

Eh?????
Og dit indlæg hjælper, eller hvad???
Beklager hvis nogle er blevet dummere af at læse *mit* indlæg nu.....

Mvh

Ib

Fra : Gerner

Dato : 16-07-03 21:47

On Wed, 16 Jul 2003 21:30:44 +0200, "Ib" <kjaergaard@inbound.dk> wrote in
dk.kultur.mad+drikke:

> [...]
>et
>lille tårn ?

>Og jeg købte mine engang i Netto, prøv at kigge i deres "kasser"

Netto er jo en butk med varer der skiftes ud næsten dagligt.
Lige som man er blevet vant til at købe en vare der, så er den pludselig væk.
Ved ikke om det er deres politik eller om der var for lidt salg til at de ville
indkøbe mere. Irma gør det forresten også.

> [...]
>
>Eh?????
>Og dit indlæg hjælper, eller hvad???
>Beklager hvis nogle er blevet dummere af at læse *mit* indlæg nu.....

Næh, jeg tænkte ikke på at lave dem selv, men det skal jo være et rør med tynde
vægge, og så kan man selv bestemme højden på tingesten, hvad sådan een nu
hedder, for navnet er væsentlig hvis man skal spørge nogen om de har sådan een.

Fra : Finn H.

Dato : 16-07-03 20:40

> [...]
fylde
> med alskens småting og som, når cylinderen fjernes, står på talerkenen som

Hej Gerner

Prøv her http://www.hwl.dk/ i feltet søg skriver du 65401 eller 65411 og
når du trykker på det fundne
produkt tror jeg at du har fundet det rigtige

Finn
--
Der fødes børn, hvis evner
er ganske, ganske små.

Fra : Ib

Dato : 16-07-03 21:05

Kanon link der Finn :))

Fandt det jeg selv har ledt efter i længere tid

http://www.hwl.dk/default.asp?ID=106&VLAfsnitID=73&VareID=1803&ValutaID=2

Takker :)

Fra : Gerner

Dato : 16-07-03 22:21

On Wed, 16 Jul 2003 21:40:20 +0200, "Finn H." <jerseycowdk@yahoo.dk> wrote in
dk.kultur.mad+drikke:

> [...]
>når du trykker på det fundne
>produkt tror jeg at du har fundet det rigtige

Jep, men lige nu kan man ikke købe online, måske fordi PBS endnu engang er nede.

Fra : Karina

Dato : 18-07-03 16:04

On Wed, 16 Jul 2003 19:07:23 +0200, Gerner <nospamadress@postkasse.dk>
wrote:

>Hvor mon man kan få de cylindrere som kokkene somme tider bruger til at fylde
>med alskens småting og som, når cylinderen fjernes, står på talerkenen som et
>lille tårn ?

Metro

Mvh. Karina

Fra : Gerner

Dato : 18-07-03 16:31

On Fri, 18 Jul 2003 17:03:50 +0200, Karina <karina@Xjaydee.dk> wrote in
dk.kultur.mad+drikke:

>Metro

Prøver at finde det, men uden et navn tror jeg ikke det lykkes.

Fra : Gerner

Dato : 19-07-03 08:26

On Wed, 16 Jul 2003 19:07:23 +0200, Gerner <nospamadress@postkasse.dk> wrote in
dk.kultur.mad+drikke:

>Hvor mon man kan få de cylindrere som kokkene somme tider bruger til at fylde
>med alskens småting og som, når cylinderen fjernes, står på talerkenen som et
>lille tårn ?

Ingen der ved hvad sådan een hedder ?

Fra : Ib

Dato : 19-07-03 09:00

Altså jeg tror rent faktisk bare det hedder en "mad cylinder"

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 20-07-03 09:06

Gerner wrote:

> Ingen der ved hvad sådan een hedder ?

Jo da.....
Det hedder en "Anretterring". Fås i flere størrelser.
F.eks. her:
http://www.bentbrandt.dk/bb/ce/products.nsf/docs/B6C0094B53C97A33C1256BF000348E2E?opendocument

--
Carsten (3600)
HELD er noget der indtræffer når grundige forberedelser

Fra : Gerner

Dato : 20-07-03 10:04

On Sun, 20 Jul 2003 10:05:58 +0200, "Carsten Finn Rasmussen" <cfr@c.dk> wrote in
dk.kultur.mad+drikke:

>Jo da.....
>Det hedder en "Anretterring". Fås i flere størrelser.
> [...]

Jo, men 2 ting. Jeg behøver en ring der er 80 mm i størelse og på den side du
skriver der, står der "INTET SALG TIL PRIVATE ", så ligesom forslaget til
"metro" så er jeg udelukket fra at handle.

Der hvor jeg kan handle via nettet er deres dankort betaling i tekniske
vanskeligheder.

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 20-07-03 10:28

Gerner wrote:
> [...]
> til "metro" så er jeg udelukket fra at handle.
>
> Der hvor jeg kan handle via nettet er deres dankort betaling i

Livet er jo ikke nemt, det er det der holder os 'på dupperne'
Du spurgte efter betegnelsen/navnet, og den fik du. Linket var bare en
henvisning der skulle sikre at vi talte om det samme. Du kan måske
kontakte den nærmeste isenkræmmer, medbringe varenummer og få ham til at
bestille den.

MEN... Hvad med at være lidt kreativ? Det er jo bare en ring...
Selv bruger jeg en del af en bøfformer fra TupperWare, den passer lige.

Ellers må det være muligt at finde en plasticflaske med den ønskede
diameter. En hobbykniv og lidt øjemål, og problemet er løst.

PS!
Når der er Touer de France og solen skinner, er livet for kort til
tallerkenanretning

Fra : Gerner

Dato : 20-07-03 15:25

On Sun, 20 Jul 2003 11:27:48 +0200, "Carsten Finn Rasmussen" <cfr@c.dk> wrote in
dk.kultur.mad+drikke:

>Livet er jo ikke nemt, det er det der holder os 'på dupperne'
>Du spurgte efter betegnelsen/navnet, og den fik du. Linket var bare en
>henvisning der skulle sikre at vi talte om det samme. Du kan måske

Ja det var også fint, blot finere hvis man kunne handle over internettet.

>kontakte den nærmeste isenkræmmer, medbringe varenummer og få ham til at
>bestille den.
>
>MEN... Hvad med at være lidt kreativ? Det er jo bare en ring...

Ja, jeg har allerede tænkt på at få fat i et stålrør på 80 mm.x 2mm og skære
ringene ud selv. Det var iøvrigt også et råd i denne tråd.

>Selv bruger jeg en del af en bøfformer fra TupperWare, den passer lige.
>
>Ellers må det være muligt at finde en plasticflaske med den ønskede
>diameter. En hobbykniv og lidt øjemål, og problemet er løst.

Deri ligger der et problem (til) fordi ringen med indhold somme tider skal ind i
ovnen og bages/steges.

>PS!
>Når der er Touer de France og solen skinner, er livet for kort til
>tallerkenanretning

Og formel 1 endte med at Michal ikke vandt.

Fra : Felix

Dato : 20-07-03 16:05

On Sun, 20 Jul 2003 16:25:20 +0200, Gerner wrote:

>"Carsten Finn Rasmussen" > wrote

>Deri ligger der et problem (til) fordi ringen med indhold somme tider skal ind i
>ovnen og bages/steges.

De par gange jeg skulle have lignende ting i ovnen, foldede jeg
bagepapir et par gange, formede det til en ring (fastholdt med
papirclips) og -vupti- næsten perfekte resultater.

Og så er jeg fri for at have en masse skrammel til at fylde op i
skabene.

m. v. h.