Mexikansk menu/dag?
Fra : Annika Pedersen

Dato : 08-07-03 14:17

Så er jeg her igen :)
Vil høre om I har nogle ideer til en mexikansk tråd (fødselsdag/indflyt) -
hvor vi regner med at blive 10-15 personer (alle voksne, pånær 1stk. 10årig
der ikke er kræsen ;))

Da en del vil være ankommet allerede om torsdagen, er meningen at lørdagen
skal starte med brunch - det har der allerede være masser af herinde, og er
ikke sikker på om det skal være "traditionel" eller om det måske kan køres
"tex-mex" agtigt? (vil det være for meget?)

Om aftenen skal der så være mad for hele gruppen. De fleste har ikke noget
imod stærk / meget stærk mad, men vil godt at man selv kan justere
niveauerne selv (hovedret).
Til hovedret kan jeg forestille mig noget "klassisk" taco / tortilla / mm.
hvor folk selv kan fylde på - ofte fåes dette dog med ost på (og så ind i
ovnen), men kan vel laves så alt er varmt og folk så selv samler tingene..
og spiser??

Nogle ideer til forret, hovedret (anden ting / indhold?) og evt. enten
dessert og / eller kage/hygge bagefter?

Hvad med velkomst? En lille drink med ???? (de der fyldte chilier mm man
kan få??)

Suk - hvor skal jeg starte og slutte - hvad kan laves i forvejen / hvad
skal laves i sidste øjeblik??

Hvor kan man få de mere specielle varer (lækre chili'er og andet
"specielt"??) (Da vi nu er bosat i Ringsted, går jeg ud fra at vi er nødt
til at tage ind til "staden" en dag og handle - men hvor kan I anbefale?
Tænkte også på at få fat i en smule ekstra lækker chilier (habanero?
andre???) da der er nogle der er MEGET glad for chilier... og kan smage
forskellene... - men HVOR får man dem?

--
Annika Pedersen