salt & peber kværn
Fra : Coffea ramosa

Dato : 01-07-03 03:05

Hvorfor er der altid 2 kværn i et sæt.. Salt er da ikke organisk, hvorfor
skal salt kværnes? Kan man ikke bare købe salt i den størrelse man nu
ønsker. Jeg kan forstå hvorfor peber skal kværnes, men salt??

nogen der vil anbefale en god og billig kværn?

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 01-07-03 06:53

Coffea ramosa skrev:

> Hvorfor er der altid 2 kværn i et sæt.. Salt er da ikke organisk,
> hvorfor skal salt kværnes?

> Kan man ikke bare købe salt i den størrelse man nu ønsker.

Salt er ikke bare salt. Måske findes den salt man beest kan lide ikke
i den kornstørrelse man synes om?

// Klaus

Fra : Thïngmand

Dato : 01-07-03 08:36

> nogen der vil anbefale en god og billig kværn?

http://www.fiskars.dk/varemaerker/raadvad/trae_kvaerne.htm

Så kan du selv indstille hvor fint/groft det skal være og du kan købe det
antal du har brug for...

--
Thïngmand
www.thingmand.dk