En god hjemmeside om snaps? (ligesom gloca~
Fra : Noerrevangsparken22

Dato : 30-06-03 16:15

Forleden fik jeg sendt et link af en kollega der er meget ølinteresseret
(www.glocalbeer.dk). Jeg har nu kigget på hjemmesiden og synes den er vældig
god. Det er to 'ølnørder' (jeg håber ikke de føler sig stødt ;) der har
lavet det og de skriver faktisk nogle meget sjove historie om øllets
historie og udvikling. Jeg kunne godt tænke mig at høre om der var nogen der
kendte til en lignende dansk hjemmesider om snaps/akvavit? Jeg skal nemlig
holde familiefrokost på søndag og kunne godt tænke mig at vide lidt mere om
de forskellige typer snaps - især gl.danske kryddersnaps.

Med venlig hilsen
Poul

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-03 16:50

div. links til snapsedrikkere:
http://www.gastrocorner.dk/portalen/infodefault.asp?folder=96

Fra : Krabsen

Dato : 30-06-03 17:07

www.bjesken.dk

/Krabsen

"Noerrevangsparken22" <noerrevangsparken22@SPAMSLUSEparadis.dk> skrev i en
meddelelse news:3f00540e$0$97225$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Iggy

Dato : 04-07-03 09:01

Ja Glocalbeer er vel nok det mest seriøse danske site om øl og så kan man
tilmelde sig et af Danmarks bedste Nyhedsbrev( tjek det ud
http://www.glocalbeer.dk/Nyhedsbrev/nyhedsbrev_eksempel.html), hvis ikke det
burde kaldes et online magasin og få tilsendt de fedest, underholdende og
informative stories om øl. At man kan skrive så meget om øl vidste jeg ikke,
men på nettet findes der mange nørder der virkelig går i dybden. Når nu vi
er ved de fede sider om mad/drikke/kultur på nettet så kan jeg anbefale
siden om de franske oste http://www.frenchcheese.dk/index1024.html.