billed på rispapir/marcipan
Fra : Jørn Jensen

Dato : 29-06-03 16:56

Hej alle!
Jeg vil gerne have hjælp til hvor man køber printer samt rispapir og
marcipan til fremstilling af billeder til kager samt desserter.
Mvh
Jørn

Fra : Kristina S. Andreass~

Dato : 02-07-03 17:10

Jeg arbejder i en bager (min mand er deres it-mand...) De bruger en
almindelig canon printer. Han kan ikke huske hvilken. Patronerne med
frugtfarve mener han at min chef køber et sted i Århus. Jeg kan da lige høre
chefen om hvor hun køber patronerne i morgen.

- Kristina Andreassen

Fra : Vibeke & Michael

Dato : 02-07-03 18:51

Hej NG

.. Patronerne med
> frugtfarve mener han at min chef køber et sted i Århus.

Stedet han køber dem hedder Aarhus Isenkram.

De sælger hovedsageligt en gros, mn nogle ting sælger de også til private.

Nummer og adresse kan findes på Krak eller oplysningen.

Hilsen

Michael

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 02-07-03 20:04

Kristina S. Andreassen wrote:
> Jeg arbejder i en bager....

Det lyder interessant. Kan du give flere detailler?
(Undskyld. Jeg kunne ikke lade være...)

--
Carsten (3600)
HELD er noget der indtræffer når grundige forberedelser