/ Forside / Interesser / Fritid / Film / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Film
#NavnPoint
IceCap 9240
tedd 6796
refi 6795
ans 6773
Klaudi 5447
dova 4574
Nordsted1 3973
o.v.n. 3080
ThomasCSR 2881
10  granner01 2400
Terminator 3: The Rise of the Machines
Fra : Gimle


Dato : 18-07-03 22:08

Nogen her der har set den endnu?

Så den i mandags og har fængslet på samme måde som med de to tidligere film,
og det ER en god film hvis man er til action - MEN.. Der mangler noget...
Først og fremmest det mørke univers der præger de to tidligere film,
specielt den første. Den her mangler uhyggen og har kun action tilbage -
bevares, det fungerer glimrende, men denne her kommer altså til at virke som
de fleste andre "almindelige" action film, meget af det unikke er
forsvundet.

Masser af typisk Arnold humor, og det virker stadig, respekt til det.

Dog må jeg sige at vælge hende den norske model-skuespiller til at spille
ondskabsfuld cyborg ikke holder. Hun er simpelthen for clean-cut. Totalt
udtrykløs, men fint, hun ER maskine - men hun passer bare ikke ind. MIN
mening, selvfølgelig, men alligevel..

Nick Stahl....tjah, ikke det værste valg, men så sandelig heller ikke det
bedste..

NÅ, men kunne du lide de to første film, vil du også kunne lide denne her,
men den bliver nok IKKE din favorit iblandt dem!

--



 
 
Lasse (18-07-2003)
Kommentar
Fra : Lasse


Dato : 18-07-03 22:21

Jeg har ikke set 3'eren endnu. Men jeg må tilstå at jeg ikke er meget for at
se en pige i en af hovedrollerne, synes ikke det passer ind :)
Tror nu heller ikke 3'eren bliver bedre end 2'eren som jeg efter hånden har
set, ret mange gange, det er ligesom, i de scener jeg allerede har set, at
den mangler uhyggen, som du siger.

Men nu får vi at se, jeg glæder mig da alligevel.

Lasse


>"Gimle" <gimleno1@stewiesminions.com> wrote in message
news:bf9mv1$1bhh$1@news.cybercity.dk...
> Nogen her der har set den endnu?
>
> Så den i mandags og har fængslet på samme måde som med de to tidligere
film,
> og det ER en god film hvis man er til action - MEN.. Der mangler noget...
> Først og fremmest det mørke univers der præger de to tidligere film,
> specielt den første. Den her mangler uhyggen og har kun action tilbage -
> bevares, det fungerer glimrende, men denne her kommer altså til at virke
som
> de fleste andre "almindelige" action film, meget af det unikke er
> forsvundet.
>
> Masser af typisk Arnold humor, og det virker stadig, respekt til det.
>
> Dog må jeg sige at vælge hende den norske model-skuespiller til at spille
> ondskabsfuld cyborg ikke holder. Hun er simpelthen for clean-cut. Totalt
> udtrykløs, men fint, hun ER maskine - men hun passer bare ikke ind. MIN
> mening, selvfølgelig, men alligevel..
>
> Nick Stahl....tjah, ikke det værste valg, men så sandelig heller ikke det
> bedste..
>
> NÅ, men kunne du lide de to første film, vil du også kunne lide denne her,
> men den bliver nok IKKE din favorit iblandt dem!
>
> --
>
>



Peter B. Juul (19-07-2003)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 19-07-03 00:38

"Lasse" <lasse@cafeer.dk> writes:

> Jeg har ikke set 3'eren endnu. Men jeg må tilstå at jeg ikke er meget for at
> se en pige i en af hovedrollerne, synes ikke det passer ind :)

imho er det et meget mere logisk valg til en infiltrator-enhed som en
Terminator jo er.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Kritikken af dine indlæg skyldes alene det
The RockBear. ((^)) faktum, at du er en idiot."
I speak only 0}._.{0 -Stefan Holm
for myself. O/ \O

Lasse (19-07-2003)
Kommentar
Fra : Lasse


Dato : 19-07-03 01:57

Tja den går jo amok alligevel :P

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message
news:m3d6g7s8xb.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...
> "Lasse" <lasse@cafeer.dk> writes:
>
> > Jeg har ikke set 3'eren endnu. Men jeg må tilstå at jeg ikke er meget
for at
> > se en pige i en af hovedrollerne, synes ikke det passer ind :)
>
> imho er det et meget mere logisk valg til en infiltrator-enhed som en
> Terminator jo er.
>
> --
> Peter B. Juul, o.-.o "Kritikken af dine indlæg skyldes alene det
> The RockBear. ((^)) faktum, at du er en idiot."
> I speak only 0}._.{0 -Stefan Holm
> for myself. O/ \O



Lasse (19-07-2003)
Kommentar
Fra : Lasse


Dato : 19-07-03 02:20

Men ja.

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message
news:m3d6g7s8xb.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...
> "Lasse" <lasse@cafeer.dk> writes:
>
> > Jeg har ikke set 3'eren endnu. Men jeg må tilstå at jeg ikke er meget
for at
> > se en pige i en af hovedrollerne, synes ikke det passer ind :)
>
> imho er det et meget mere logisk valg til en infiltrator-enhed som en
> Terminator jo er.
>
> --
> Peter B. Juul, o.-.o "Kritikken af dine indlæg skyldes alene det
> The RockBear. ((^)) faktum, at du er en idiot."
> I speak only 0}._.{0 -Stefan Holm
> for myself. O/ \O



Morten DH (23-07-2003)
Kommentar
Fra : Morten DH


Dato : 23-07-03 10:56

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse
news:m3d6g7s8xb.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...
> imho er det et meget mere logisk valg til en infiltrator-enhed som en
> Terminator jo er.

Hun ville i hvert fald helt sikket blive lukket ind hos mig -:)



PerX ... (23-07-2003)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 23-07-03 12:19

In article <m3d6g7s8xb.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk>, pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk
says...
> "Lasse" <lasse@cafeer.dk> writes:
>
> > Jeg har ikke set 3'eren endnu. Men jeg må tilstå at jeg ikke er meget for at
> > se en pige i en af hovedrollerne, synes ikke det passer ind :)
>
> imho

guuud, har du humble opinions? *G*

>er det et meget mere logisk valg til en infiltrator-enhed som >en
Terminator jo er.

Og iiih hvor den infiltrerede det meste af tiden, hva? *G*



Gizkor (19-07-2003)
Kommentar
Fra : Gizkor


Dato : 19-07-03 20:44


"Lasse" <lasse@cafeer.dk> skrev i en meddelelse news:3f1864a2$0$76141 Men
jeg må tilstå at jeg ikke er meget for at se en pige i en af hovedrollerne,
synes ikke det passer ind :)

Hvad så med Linda Hamilton, var hun ikke en hovedperson?




Rikke & Brian (20-07-2003)
Kommentar
Fra : Rikke & Brian


Dato : 20-07-03 08:11


"Gizkor" <gizkor@REMOVETHISinvaders.dk> skrev i en meddelelse
news:bfc6to$dpn$1@sunsite.dk...
>
> "Lasse" <lasse@cafeer.dk> skrev i en meddelelse news:3f1864a2$0$76141 Men
> jeg må tilstå at jeg ikke er meget for at se en pige i en af
hovedrollerne,
> synes ikke det passer ind :)
>
> Hvad så med Linda Hamilton, var hun ikke en hovedperson?

Ja det var da hende der holdt T2 oppe, Arnold fungerer godt som bifigur i
action film. Men skal han alene bære en film oppe, så synes jeg altså ikke
det fungerer særlig tit.

Mvh. Brian

>
>
>



Jakob Høppermann (20-07-2003)
Kommentar
Fra : Jakob Høppermann


Dato : 20-07-03 10:09

Arnold er det mest geniale der er sket ever!
Når han bliver guvernør i Californien er det stedet jeg flytter hen
a.s.a.p.!

--
Mvh
Jakob Høppermann



Lars Christensen (20-07-2003)
Kommentar
Fra : Lars Christensen


Dato : 20-07-03 11:16

On Sun, 20 Jul 2003 11:08:40 +0200, "Jakob Høppermann"
<iVER_uRT@mail.dk> wrote:

>Arnold er det mest geniale der er sket ever!
>Når han bliver guvernør i Californien er det stedet jeg flytter hen
>a.s.a.p.!

Lover du det?



--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved
if they had known to 'Duck and Cover'

Jakob Høppermann (20-07-2003)
Kommentar
Fra : Jakob Høppermann


Dato : 20-07-03 14:38

Ved spejderære!

--
Mvh
Jakob Høppermann



3W (22-07-2003)
Kommentar
Fra : 3W


Dato : 22-07-03 03:31

> On Sun, 20 Jul 2003 11:08:40 +0200, "Jakob Høppermann"
> <iVER_uRT@mail.dk> wrote:
>
> >Arnold er det mest geniale der er sket ever!
> >Når han bliver guvernør i Californien er det stedet jeg flytter hen
> >a.s.a.p.!

Det lyder godt. Så kan du hjælpe med at betale underskudet på kr.
255.000.000.000 (kr. 255 mia) for 2003 alene.



Michael Castensen (20-07-2003)
Kommentar
Fra : Michael Castensen


Dato : 20-07-03 12:17

"Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> skrev i en
meddelelse news:3f1a4152$0$922$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Ja det var da hende der holdt T2 oppe, Arnold fungerer godt som bifigur i
> action film. Men skal han alene bære en film oppe, så synes jeg altså ikke
> det fungerer særlig tit.

Kan du sige: True Lies?



---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.502 / Virus Database: 300 - Release Date: 18-07-2003



Rikke & Brian (20-07-2003)
Kommentar
Fra : Rikke & Brian


Dato : 20-07-03 14:20


"Michael Castensen" <@> skrev i en meddelelse
news:3f1a7a2e$0$13238$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> Kan du sige: True Lies?
>

Tuueeee lyes...twwuuuue wies....ttttttuuuuuuu...nej det kan jeg ikke. ÆV!

Okay den fungerer ok, men jeg skrev altså også at med Arnold som bærende
hovedperson fungerer det ikke særlig tit. Jeg har intet I mod den store
mand, har nydt mange af hans tidligere film. Det er bare som om tiden er
løbet fra den slags actionfilm han laver. Men det ser ud til at T3 er en
undtagelse, glæder mig til at se den.

Mvh. Brian

>
>
> ---
> Outgoing mail is certified Virus Free.
> Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
> Version: 6.0.502 / Virus Database: 300 - Release Date: 18-07-2003
>
>



Sabina Hertzum (19-07-2003)
Kommentar
Fra : Sabina Hertzum


Dato : 19-07-03 00:35

Gimle wrote:
> Nogen her der har set den endnu?

jeg har ;) advarsel, en smule spoiler længere nede......

> Så den i mandags og har fængslet på samme måde som med de to
> tidligere film, og det ER en god film hvis man er til action - MEN..
> Der mangler noget... Først og fremmest det mørke univers der præger
> de to tidligere film, specielt den første. Den her mangler uhyggen og
> har kun action tilbage - bevares, det fungerer glimrende, men denne
> her kommer altså til at virke som de fleste andre "almindelige"
> action film, meget af det unikke er forsvundet.

enig.....
meget af filmen holdt, men der var også mange ting der ligesom var
"forkerte" hvis man husker tilbage til T2...

> Masser af typisk Arnold humor, og det virker stadig, respekt til det.

ja klart....
dog synes jeg det virker forkert at han har erhvervet nogle af de
færdigheder den unge John Connor lærte terminatoren i T2....
feks den med bilnøglerne, og lignende..... derudover virker det til at
arnold denne gang lærer nye ting hurtigere, selvom han skulle være den
præcis samme model som sidst.....
tænker feks på "talk to the hand" sekvensen...... men DAMN den var sjov ;)

> Dog må jeg sige at vælge hende den norske model-skuespiller til at
> spille ondskabsfuld cyborg ikke holder. Hun er simpelthen for
> clean-cut. Totalt udtrykløs, men fint, hun ER maskine - men hun
> passer bare ikke ind. MIN mening, selvfølgelig, men alligevel..

jeg synes faktisk hun holdt ret godt, især i lyset af de gennemgående
elementer mellem hende og "kviksølvs-fyren" i T2..... deres totalt
udtryksløse ansigter, og bar selve måden de løb på ;)

> Nick Stahl....tjah, ikke det værste valg, men så sandelig heller ikke
> det bedste..

jeg synes han holdt...... og Clare Danes styrede ;)

> NÅ, men kunne du lide de to første film, vil du også kunne lide denne
> her, men den bliver nok IKKE din favorit iblandt dem!

enig!
T1 og T2 er klasikkere..... T3 lister sig nok ind i røven af dem trods
alt......
men jeg tror på at der er lagt op til en T4........
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.



Morten Bowman Hansen (20-07-2003)
Kommentar
Fra : Morten Bowman Hansen


Dato : 20-07-03 10:09

On Sat, 19 Jul 2003 01:34:34 +0200, "Sabina Hertzum"
<sabina18072003@mandezonen.dk> wrote:

>enig.....
>meget af filmen holdt, men der var også mange ting der ligesom var
>"forkerte" hvis man husker tilbage til T2...

Som..?

>> Masser af typisk Arnold humor, og det virker stadig, respekt til det.

Men jeg kunne ind imellem ikke helt forstå de store udsving fra meget
blodig til meget sjov. På nogle punkter var T3 mere voldsom end de 2
første, og samtidig sjovere.

>ja klart....
>dog synes jeg det virker forkert at han har erhvervet nogle af de
>færdigheder den unge John Connor lærte terminatoren i T2....
>feks den med bilnøglerne, og lignende..... derudover virker det til at
>arnold denne gang lærer nye ting hurtigere, selvom han skulle være den
>præcis samme model som sidst.....
>tænker feks på "talk to the hand" sekvensen...... men DAMN den var sjov ;)

Jeg mener han nævner at han ikke er en model magen med? Jeg er ret
sikker på han siger han er en ny model som John har omprogrammeret.
Og alene omprogrammeret betyder vel også at den kan være bedre. Jeg
studsede ikke over det, men derimod det virkede plausibelt.


>> Dog må jeg sige at vælge hende den norske model-skuespiller til at
>> spille ondskabsfuld cyborg ikke holder. Hun er simpelthen for
>> clean-cut. Totalt udtrykløs, men fint, hun ER maskine - men hun
>> passer bare ikke ind. MIN mening, selvfølgelig, men alligevel..
>
>jeg synes faktisk hun holdt ret godt, især i lyset af de gennemgående
>elementer mellem hende og "kviksølvs-fyren" i T2..... deres totalt
>udtryksløse ansigter, og bar selve måden de løb på ;)

Og hvordan håret sidder perfekt på trods af heavy fight

>> Nick Stahl....tjah, ikke det værste valg, men så sandelig heller ikke
>> det bedste..
>
>jeg synes han holdt...... og Clare Danes styrede ;)
>
>> NÅ, men kunne du lide de to første film, vil du også kunne lide denne
>> her, men den bliver nok IKKE din favorit iblandt dem!
>
>enig!
>T1 og T2 er klasikkere..... T3 lister sig nok ind i røven af dem trods
>alt......
>men jeg tror på at der er lagt op til en T4........

Ja det kunne kan godt tænke

Morten
morten@bowman.dk

Kim Ludvigsen (20-07-2003)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 20-07-03 10:54

Morten Bowman Hansen wrote:

> Jeg mener han nævner at han ikke er en model magen med? Jeg er ret
> sikker på han siger han er en ny model som John har omprogrammeret.
> Og alene omprogrammeret betyder vel også at den kan være bedre. Jeg
> studsede ikke over det, men derimod det virkede plausibelt.

Det var nu ikke John, der omprogrammerede ham, det var Kate Brewster
efter at han havde dræbt John.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Morten Bowman Hansen (20-07-2003)
Kommentar
Fra : Morten Bowman Hansen


Dato : 20-07-03 11:00

On Sun, 20 Jul 2003 11:54:29 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Morten Bowman Hansen wrote:
>
>> Jeg mener han nævner at han ikke er en model magen med? Jeg er ret
>> sikker på han siger han er en ny model som John har omprogrammeret.
>> Og alene omprogrammeret betyder vel også at den kan være bedre. Jeg
>> studsede ikke over det, men derimod det virkede plausibelt.
>
>Det var nu ikke John, der omprogrammerede ham, det var Kate Brewster
>efter at han havde dræbt John.

Nååja, det var sådan det var

Morten
morten@bowman.dk

Sabina Hertzum (20-07-2003)
Kommentar
Fra : Sabina Hertzum


Dato : 20-07-03 13:18

Morten Bowman Hansen wrote:
> On Sat, 19 Jul 2003 01:34:34 +0200, "Sabina Hertzum"
> <sabina18072003@mandezonen.dk> wrote:
>
>> enig.....
>> meget af filmen holdt, men der var også mange ting der ligesom var
>> "forkerte" hvis man husker tilbage til T2...
>
> Som..?

som jeg nævner længere nede, den med bilnøglerne, hans hurtige opfattelse af
adfærd ( talk to the hand) og lignende småting, som ifølge min hukommelse
faldt arnold i T2 langt sværere......
og så også den lille detalje med at john nævner at han nu skal til at lære
ham alle de samme ting igen...... fordi han netop er en anden terminator....

>> ja klart....
>> dog synes jeg det virker forkert at han har erhvervet nogle af de
>> færdigheder den unge John Connor lærte terminatoren i T2....
>> feks den med bilnøglerne, og lignende..... derudover virker det til
>> at arnold denne gang lærer nye ting hurtigere, selvom han skulle
>> være den præcis samme model som sidst.....
>> tænker feks på "talk to the hand" sekvensen...... men DAMN den var
>> sjov ;)
>
> Jeg mener han nævner at han ikke er en model magen med? Jeg er ret
> sikker på han siger han er en ny model som John har omprogrammeret.
> Og alene omprogrammeret betyder vel også at den kan være bedre. Jeg
> studsede ikke over det, men derimod det virkede plausibelt.

som du har fundet ud af var det ikke John der hande omprogrammeret ham.....
men hans kommende kone, hvilket også var grunden til at han ikke kunne følge
johns ordrer og kun hendes.....
og omprogrammeret i dette tilfælde betyder at i stedet for at slå ihjel er
han programmeret til at beskytte john og hans kommende kone..

>> jeg synes faktisk hun holdt ret godt, især i lyset af de gennemgående
>> elementer mellem hende og "kviksølvs-fyren" i T2..... deres totalt
>> udtryksløse ansigter, og bar selve måden de løb på ;)
>
> Og hvordan håret sidder perfekt på trods af heavy fight

netop ;)

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.



Morten Bowman Hansen (20-07-2003)
Kommentar
Fra : Morten Bowman Hansen


Dato : 20-07-03 13:34

On Sun, 20 Jul 2003 14:18:11 +0200, "Sabina Hertzum"
<sabina18072003@mandezonen.dk> wrote:

>Morten Bowman Hansen wrote:
>> On Sat, 19 Jul 2003 01:34:34 +0200, "Sabina Hertzum"
>> <sabina18072003@mandezonen.dk> wrote:
>>
>>> enig.....
>>> meget af filmen holdt, men der var også mange ting der ligesom var
>>> "forkerte" hvis man husker tilbage til T2...
>>
>> Som..?
>
>som jeg nævner længere nede, den med bilnøglerne, hans hurtige opfattelse af
>adfærd ( talk to the hand) og lignende småting, som ifølge min hukommelse
>faldt arnold i T2 langt sværere......
>og så også den lille detalje med at john nævner at han nu skal til at lære
>ham alle de samme ting igen...... fordi han netop er en anden terminator....

>som du har fundet ud af var det ikke John der hande omprogrammeret ham.....
>men hans kommende kone, hvilket også var grunden til at han ikke kunne følge
>johns ordrer og kun hendes.....
>og omprogrammeret i dette tilfælde betyder at i stedet for at slå ihjel er
>han programmeret til at beskytte john og hans kommende kone..

Man må jo formode at også Terminatorer bliver bedre med tiden?
Jeg så det blot som en normal udvikling, ligesom T-X var blevet bedre.
Men jeg kan godt se at Connors bemærkning forvirrer det lidt.

Morten
morten@bowman.dk

Sabina Hertzum (20-07-2003)
Kommentar
Fra : Sabina Hertzum


Dato : 20-07-03 14:10

Morten Bowman Hansen wrote:
>> som du har fundet ud af var det ikke John der hande omprogrammeret
>> ham..... men hans kommende kone, hvilket også var grunden til at han
>> ikke kunne følge johns ordrer og kun hendes.....
>> og omprogrammeret i dette tilfælde betyder at i stedet for at slå
>> ihjel er han programmeret til at beskytte john og hans kommende
>> kone..
>
> Man må jo formode at også Terminatorer bliver bedre med tiden?
> Jeg så det blot som en normal udvikling, ligesom T-X var blevet bedre.
> Men jeg kan godt se at Connors bemærkning forvirrer det lidt.

man er også nødt til at se i øjnene at fremtiden er forandret i henhold til
T2.....
feks har der i de tidligere aldrig været nævnt noget om nogle
næstkommanderende eller lignende, for slet ikke at tale om en kone.....
min formodning er at da de ødelagde cyberdyne i T2 skubbede de skynets
overtagelse, og dermed forandrede de fremtidens historie....
det er ikke ensbetydende med at skynet er blevet bedre til at programmere
deres terminators.... man må formode at når modellen og udseendet er det
samme, så har den de samme færdigheder som de andre..... altså at skynet har
en fast rutine der siger at når de udvikler på deres terminators så ændrer
de også udseendet......
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.



Morten DH (23-07-2003)
Kommentar
Fra : Morten DH


Dato : 23-07-03 11:08

"Sabina Hertzum" <sabina18072003@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
news:bfe4b0$qao$1@dknews.tiscali.dk...
> man er også nødt til at se i øjnene at fremtiden er forandret i henhold
til
> T2.....
> feks har der i de tidligere aldrig været nævnt noget om nogle
> næstkommanderende eller lignende, for slet ikke at tale om en kone.....
> min formodning er at da de ødelagde cyberdyne i T2 skubbede de skynets
> overtagelse, og dermed forandrede de fremtidens historie....
> det er ikke ensbetydende med at skynet er blevet bedre til at programmere
> deres terminators.... man må formode at når modellen og udseendet er det
> samme, så har den de samme færdigheder som de andre..... altså at skynet
har
> en fast rutine der siger at når de udvikler på deres terminators så ændrer
> de også udseendet......

Arnold siger jo selv at han er udstyret med en neural netværks processor -
disse er jo (i den virkelige verden) vores første spæde trin ind i kusnstig
intelligens - de lærer af deres egne fejl... og da fremtiden blev udskudt i
T2 må de jo ha haft længere tid til at lære og ting som at han rent faktisk
foretager selvstændige beslutninger som at lukke sig selv ned viser jo at
den udgave i T3 tydeligt er mere intelligent end i de tidligere film.

Iøvrigt nævner Arnold i filmen at han blev skabt i det udseende (Arnold) for
at udnytte John Connor havde mødt en venlig terminator med det udseende før
og derved lettere kunne komme ind på livet af ham - så vi har ingen grund
til at tro at "human tissue" delen er ens modellerne imellem. I T1 ser vi jo
også en anden terminator (i den drømme sekvens hvor en terminator
infiltrerer og udrydder modstandsbevægelsens hovedkvarter) som absolut ikke
ligner Arnold.



Morten Bowman Hansen (23-07-2003)
Kommentar
Fra : Morten Bowman Hansen


Dato : 23-07-03 12:15

On Wed, 23 Jul 2003 12:07:31 +0200, "Morten DH"
<morten@FJERNdrejoe.dk> wrote:

>"Sabina Hertzum" <sabina18072003@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
>news:bfe4b0$qao$1@dknews.tiscali.dk...
>> man er også nødt til at se i øjnene at fremtiden er forandret i henhold
>til
>> T2.....
>> feks har der i de tidligere aldrig været nævnt noget om nogle
>> næstkommanderende eller lignende, for slet ikke at tale om en kone.....
>> min formodning er at da de ødelagde cyberdyne i T2 skubbede de skynets
>> overtagelse, og dermed forandrede de fremtidens historie....
>> det er ikke ensbetydende med at skynet er blevet bedre til at programmere
>> deres terminators.... man må formode at når modellen og udseendet er det
>> samme, så har den de samme færdigheder som de andre..... altså at skynet
>har
>> en fast rutine der siger at når de udvikler på deres terminators så ændrer
>> de også udseendet......
>
>Arnold siger jo selv at han er udstyret med en neural netværks processor -
>disse er jo (i den virkelige verden) vores første spæde trin ind i kusnstig
>intelligens - de lærer af deres egne fejl... og da fremtiden blev udskudt i
>T2 må de jo ha haft længere tid til at lære og ting som at han rent faktisk
>foretager selvstændige beslutninger som at lukke sig selv ned viser jo at
>den udgave i T3 tydeligt er mere intelligent end i de tidligere film.
>
>Iøvrigt nævner Arnold i filmen at han blev skabt i det udseende (Arnold) for
>at udnytte John Connor havde mødt en venlig terminator med det udseende før
>og derved lettere kunne komme ind på livet af ham - så vi har ingen grund
>til at tro at "human tissue" delen er ens modellerne imellem. I T1 ser vi jo
>også en anden terminator (i den drømme sekvens hvor en terminator
>infiltrerer og udrydder modstandsbevægelsens hovedkvarter) som absolut ikke
>ligner Arnold.

Arnold svarer faktisk at de kommer fra et samlebånd, så der er ingen
grund til at tro at det er den samme model, men nærmere at den er
blevet udviklet. Hos mig virker det fuldstændig logisk.

Morten
morten@bowman.dk

PerX ... (23-07-2003)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 23-07-03 12:26

In article <domkhv0q8saa77n1h6t8pjiqm8gsi6tomo@4ax.com>,
mortenNOSPAM@bowman.dk says...
> > [quoted text muted]
> >jeg synes faktisk hun holdt ret godt, især i lyset af de gennemgående
> >elementer mellem hende og "kviksølvs-fyren" i T2..... deres totalt
> >udtryksløse ansigter, og bar selve måden de løb på ;)
>
> Og hvordan håret sidder perfekt på trods af heavy fight

Er det i T2 hvor han opdager håret sidder "forkert" og så kommer der lige
en krusning over kroppen og så sidder det rigtig? Eller er det en anden
film..hm..


Martin Ohlsson (23-07-2003)
Kommentar
Fra : Martin Ohlsson


Dato : 23-07-03 12:48


"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message
news:MPG.19888f475df536b989d1e@news.usenetserver.com...
> In article <domkhv0q8saa77n1h6t8pjiqm8gsi6tomo@4ax.com>,
> mortenNOSPAM@bowman.dk says...
> > > [quoted text muted]
> > >jeg synes faktisk hun holdt ret godt, især i lyset af de gennemgående
> > >elementer mellem hende og "kviksølvs-fyren" i T2..... deres totalt
> > >udtryksløse ansigter, og bar selve måden de løb på ;)
> >
> > Og hvordan håret sidder perfekt på trods af heavy fight
>
> Er det i T2 hvor han opdager håret sidder "forkert" og så kommer der lige
> en krusning over kroppen og så sidder det rigtig? Eller er det en anden
> film..hm..
>

Det er T-1000 der gør det ja...... ellers er det måske Ace Ventura du tænker
på? Han kan samme trick



Martin Ohlsson (23-07-2003)
Kommentar
Fra : Martin Ohlsson


Dato : 23-07-03 12:52


> Og hvordan håret sidder perfekt på trods af heavy fight

Jeg har ikke opfattelsen af at T-1000 og T-X er af biologisk væv på deres
ydre.. T-1000 er lavet af intelligent kvicksølv og T-X er af nano-teknologi,
altså små robotter der hele tiden ændrer på hendes udseende, og af samme
grund kan hun derfor også lave våben.. Derfor er det måske ikke så
væsentligt om hendes hår vil blafre og hendes frisure vil blive ødelagt når
hun kaster/bliver kastet rundt af og med Arnold



PerX ... (23-07-2003)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 23-07-03 12:25

In article <bfa06b$9i9$1@dknews.tiscali.dk>, sabina18072003@mandezonen.dk
says...
> Gimle wrote:
> > Nogen her der har set den endnu?
>
> jeg har ;) advarsel, en smule spoiler længere nede......






> > Masser af typisk Arnold humor, og det virker stadig, respekt til det.
>
> ja klart....
> dog synes jeg det virker forkert at han har erhvervet nogle af de
> færdigheder den unge John Connor lærte terminatoren i T2....
> feks den med bilnøglerne, og lignende..... derudover virker det til at
> arnold denne gang lærer nye ting hurtigere, selvom han skulle være den
> præcis samme model som sidst.....

Det var jo hende som havde programmeret denne Terminator, så måske har
hun lagt nogle ekstra ting ind (eller også har fremtids John sagt til
hende, "husk nu lige at få det med bilnøglerne med" *G*)

> tænker feks på "talk to the hand" sekvensen...... men DAMN den var sjov ;)

Jeg kom til at tænke på StarTrek4, hvor en siger til Scott han skal bruge
musen på computeren, hvorefter han samler den op og taler ind i den. :)

>
> > Dog må jeg sige at vælge hende den norske model-skuespiller til at
> > spille ondskabsfuld cyborg ikke holder. Hun er simpelthen for
> > clean-cut. Totalt udtrykløs, men fint, hun ER maskine - men hun
> > passer bare ikke ind. MIN mening, selvfølgelig, men alligevel..
>
> jeg synes faktisk hun holdt ret godt, især i lyset af de gennemgående
> elementer mellem hende og "kviksølvs-fyren" i T2..... deres totalt
> udtryksløse ansigter, og bar selve måden de løb på ;)

Ja det bevæger sig lidt anderledes, men jeg syntes egentlig ikke de havde
udtryksløse andsigter, jeg sytnes de forsøgte at se seje ud - but what
the hey.


> > Nick Stahl....tjah, ikke det værste valg, men så sandelig heller ikke
> > det bedste..
>
> jeg synes han holdt...... og Clare Danes styrede ;)

Jeg syntes ikke hun var specielt slem, men af en eller anden grund har
der været en masse negativt om hende på nettet inden filmen havde
præmiere. Måske har hun været med i noget upopulært jeg har overset.

>
> > NÅ, men kunne du lide de to første film, vil du også kunne lide denne
> > her, men den bliver nok IKKE din favorit iblandt dem!
>
> enig!
> T1 og T2 er klasikkere..... T3 lister sig nok ind i røven af dem trods
> alt......
> men jeg tror på at der er lagt op til en T4........


Det skulle jeg da mene. Jeg så ellers en amerikansk anmelder sige, at med
den slutning kunne man nok ikke lave flere film. Jeg ved ikke hvad han
ævler om :) Men ok, det er jo nok svært at lave en film med samme
elementer, dvs at nogen komme tilbage fra fremtiden for at stoppe
dommeday ;)


Johannes Clausen [64~ (20-07-2003)
Kommentar
Fra : Johannes Clausen [64~


Dato : 20-07-03 15:44

On Fri, 18 Jul 2003 23:07:49 +0200, "Gimle"
<gimleno1@stewiesminions.com> wrote:

>Nogen her der har set den endnu?

Jepper.

>Så den i mandags og har fængslet på samme måde som med de to tidligere film,
>og det ER en god film hvis man er til action - MEN.. Der mangler noget...
>Først og fremmest det mørke univers der præger de to tidligere film,
>specielt den første. Den her mangler uhyggen og har kun action tilbage -
>bevares, det fungerer glimrende, men denne her kommer altså til at virke som
>de fleste andre "almindelige" action film, meget af det unikke er
>forsvundet.

Også min mening. Endnu en action film. T1 og T2 var meget mere end
action film.

>Masser af typisk Arnold humor, og det virker stadig, respekt til det.

Jeg mener ikke at kunne huske Arnold humor i de to første film. I
hvert fald ikke så udpenslet som i T3. Der er selvfølgelig det sted i
T2 Special Edition hvor Arnold prøver på at grine. Jeg var lige ved at
få et hjertestop, så sjovt var det. Her sidder man og ser en film om
verdens undergang og onde robotter og så står Arnold bare med det
grimmeste smil på. Jeg burde næsten poste det i dk.binaer

>Dog må jeg sige at vælge hende den norske model-skuespiller til at spille
>ondskabsfuld cyborg ikke holder. Hun er simpelthen for clean-cut. Totalt
>udtrykløs, men fint, hun ER maskine - men hun passer bare ikke ind. MIN
>mening, selvfølgelig, men alligevel..

Ligesom Elektra i Daredevil, så skal der være lidt for øjnene. Det er
ikke kunst, men det sælger.

>Nick Stahl....tjah, ikke det værste valg, men så sandelig heller ikke det
>bedste..

De ville jo have haft Furlong med, men han var jo på stoffer...

>NÅ, men kunne du lide de to første film, vil du også kunne lide denne her,
>men den bliver nok IKKE din favorit iblandt dem!

Og hvis den bliver det, så har man vist ikke fattet hvad James Cameron
ville med Terminator filmene.

Mvh
Johannes Clausen


-V- (20-07-2003)
Kommentar
Fra : -V-


Dato : 20-07-03 16:51

Johannes Clausen [6440] wrote:
>Der er selvfølgelig det sted i T2 Special Edition hvor Arnold prøver på at
grine. Jeg var lige ved at
> få et hjertestop, så sjovt var det. Her sidder man og ser en film om
> verdens undergang og onde robotter og så står Arnold bare med det
> grimmeste smil på. Jeg burde næsten poste det i dk.binaer

Please do... tak.




-V-



Johannes Clausen [64~ (20-07-2003)
Kommentar
Fra : Johannes Clausen [64~


Dato : 20-07-03 22:21

On Sun, 20 Jul 2003 17:50:57 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

>Please do... tak.

Billeder, DivX eller MPEG1/2 ?

Mvh
Johannes Clausen


-V- (20-07-2003)
Kommentar
Fra : -V-


Dato : 20-07-03 22:34

Johannes Clausen [6440] wrote:
> On Sun, 20 Jul 2003 17:50:57 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
> wrote:
>
>> Please do... tak.
>
> Billeder, DivX eller MPEG1/2 ?

MPEG ville være dejligt, thankyouverymuchsir.




-V-



Anders Thorsen Holm (21-07-2003)
Kommentar
Fra : Anders Thorsen Holm


Dato : 21-07-03 01:23

-V- wrote:

> Johannes Clausen [6440] wrote:
>> Der er selvfølgelig det sted i T2 Special Edition hvor Arnold
>> prøver på at grine. Jeg var lige ved at få et hjertestop,
>> så sjovt var det. Her sidder man og ser en film
>> om verdens undergang og onde robotter og så står Arnold bare med
>> det grimmeste smil på. Jeg burde næsten poste det i dk.binaer
>
> Please do... tak.

Findes her:

http://www.solo.net/~jnice/download/video/t2-smile.mov

Ikke den bedste kvalitet, men nok til at man fornemmer "gyset".

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fredgaard!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/?page=fredgaard

-V- (21-07-2003)
Kommentar
Fra : -V-


Dato : 21-07-03 08:29

Anders Thorsen Holm wrote:
>> Johannes Clausen [6440] wrote:
>>> Der er selvfølgelig det sted i T2 Special Edition hvor Arnold
>>> prøver på at grine. Jeg var lige ved at få et hjertestop,
>>> så sjovt var det. Her sidder man og ser en film
>>> om verdens undergang og onde robotter og så står Arnold bare med
>>> det grimmeste smil på. Jeg burde næsten poste det i dk.binaer
> Findes her:
> Ikke den bedste kvalitet, men nok til at man fornemmer "gyset".

LOL!!!!!

Det har jeg aldrig set før. En østrigsk kødklump, som blotter gummerne....




-V-



PerX ... (23-07-2003)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 23-07-03 12:35

In article <a4alhv8a9qe0dt7ak3podi57rqoeon47di@4ax.com>, johannes@jay.net
says...
> Og hvis den bliver det, så har man vist ikke fattet hvad James Cameron
> ville med Terminator filmene.

Hvis han ville et eller andet så kunne han have sat et skilt foran så
folk forstod det.


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177577
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409071
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste