Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt Canon g3 til rep !!!
Fra : Bobbleboy Hansen

Dato : 16-07-03 11:31

Er det bare mig eller er 8 uger for at rep, et helt nyt canon g3, haft 5
dage, ikke lidt lang tid.

Så kunne jeg da selv have sendt det til canon danmark.

Ved ikke rigtig hvordan jeg skal brokke mig (Hjælp)

De har haft det 2 uger nu, og har ikke engang fundet ud af om det fejler
noget ?

Med Venlig hilsen

Andre S Hansen

Fra : Martin Petersen

Dato : 16-07-03 11:34

Bobbleboy Hansen (rotte@mail1.stofanet.dk) skrev følgende:
> [...]
>
> Ved ikke rigtig hvordan jeg skal brokke mig (Hjælp)
>
> De har haft det 2 uger nu, og har ikke engang fundet ud af om det

Hvis jeg var dig ville jeg forlange et nyt kamera. Du kan spørge i
news:dk.videnskab.jura efter nogen paragraffer du kan smide i hovedet på
firmaet.

--
Martin Petersen

Fjern "FJERN" ved privat svar...

Fra : Peter Schrøder

Dato : 16-07-03 11:59

"Martin Petersen" skrev
> Hvis jeg var dig ville jeg forlange et nyt kamera. Du kan spørge i
> news:dk.videnskab.jura efter nogen paragraffer du kan smide i hovedet på
> firmaet.

Det afhænger vist lidt af, om kameraet er købt i
Danmark?

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Bobbleboy Hansen

Dato : 16-07-03 12:06

Det er det ?

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-07-03 12:11

"Bobbleboy Hansen" <rotte@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det er det ?

Ja?

--
-Jens B.

Fra : Peter Schrøder

Dato : 16-07-03 16:47

"Bobbleboy Hansen" skrev
> Det er det ?

I den situation "burde" din forhandler nok ha' lagt
lidt muskler bag en reklamation. Men det kan selvfølgelig
være at modellen er udsolgt og at de derfor
ikke kan bytte det.
Var der ikke kommet en G5?
Umiddelbart ville jeg tro at Canon ville ha' byttet det hvis de kunne.
Der er jo også den mulighed at din forhandler har
importeret det udenom Canon Danmark, hvorved forhandleren
selv overtager distributørens forpligtelser...

Fra : Alex Tiedemann

Dato : 16-07-03 13:15

Hejsa,

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]vvs.dk> wrote:

>Hvis jeg var dig ville jeg forlange et nyt kamera. Du kan spørge i
>news:dk.videnskab.jura efter nogen paragraffer du kan smide i hovedet på
>firmaet.

Prøv også at kikke i gruppen dk.forbruger under tråden:

Subject: Rimeligt eller ikke rimeligt - rep. af digitalkamera?

Af nysgerrighed, hvad fejler kameraet?

--
Mvh.